حضور و گشت و کنترل تا غروب آن روز ادامه یافت و مورد مشکوکی مشاهده نشد و برگشتند و دقایقی از ساعت 21 نگذشته بود که سرپرست منطقه اطلاع پیدا کردند که متخلفین در منطقه و مسیر برگشت هستند.
کد خبر: ۴۸۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 01 September 2017
در حالی که این روز ها همه ی مدیران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در حال افتتاح یا کلنگ زنی پروژه ها هستند تا به مردم نشان دهند که دولت در حال تلاش برای تحرک بخشیدن به توسعه ی استان هستند و تقریبا در این زمینه موفقیت هایی هم داشتند اما به ناگاه خبری همه ی استان را شوکه کرد و آن هم درگیری فیزیکی دو تن از مدیران دولتی است که گویا یکی از مدیران ارشد استان اقدام به ضرب و شتم یکی از مدیران میانی نموده است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز خبری مبنی بر ضرب و شتم یکی از مدیران شهرستانی توسط مدیرکل یکی از دستگاه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.

مدیر شهرستانی در همین خصوص گفته است: رأس ساعت هشت صبح طی تماس تلفنی یکی از طبیعت دوستان مبنی بر شنیدن صدای شلیک اسلحه در ارتفاعات منطقه حفاظت شده دنای شرقی بلافاصله موضوع را به سرپرست منطقه آقای جانفزا گزارش دادیم.

وی گفت: ایشان بدون درنگ وقت به اتفاق مأموران زیر دست در محل حاضر و اقدام به گشت و دوربین کشی کردند.

وی گفت: حضور و گشت و کنترل تا غروب آن روز ادامه یافت و مورد مشکوکی مشاهده نشد و برگشتند و دقایقی از ساعت 21 نگذشته بود که سرپرست منطقه اطلاع پیدا کردند که متخلفین در منطقه و مسیر برگشت هستند.

وی گفت: ایشان هم موضوع را بلافاصله با من در میان گذاشتند و درخواست استمداد و کمک کردند که راه‌های خروجی منطقه را در کنترل داشته باشیم و بنده هم سریعا طی تماس با دو نفر از نیروها خواستم که خودشان را به اداره محیط زیست شهرستان رسانده و از آن جا خودمان را به نیروهای منطقه برسانیم که در مسیری دیگر راه‌های خروجی منطقه را در کنترل داشته باشیم.

این مدیر افزود: در خودروی پیکاب اداره شهرستان نشسته بودیم که یک مرتبه مدیرکل به اتفاق راننده ساعت 21:54 دقیق وارد حیاط اداره شدند در همین حین یک نفر از نیروهایی که قرار بود با هم به گشت برویم در حالی که در حیاط اداره مدیرکل را دیده بود احوالپرسی می‌کردند.

وی گفت: بعد از پنجره اتاق نگهبانی من را صدا زدند و مدیر من را احضار کرد و در حالی که برای سلام و احوالپرسی رفته بودم با عصبانیت گفت کجا می‌خواهی بروی و بدون سند و مدرک و بدون هیچ مقدمه‌ای که من شوکه شدم با لحنی تندتر گفت چرا علیه من جاسوسی می‌کنید و چرا من را تخریب می‌کنید.

وی گفت: مدیرکل به من گفت نباید مأموریت بروی که گفتم بچه‌ها در کوه نیاز به کمک دارند و می‌ترسم اتفاقی بیفتد و باید حضور داشته باشیم.

وی گفت: متأسفانه مدیرکل کنترل خود را از دست داد و با برخورد فیزیکی بدون تعادل روحی و روانی به سمت من حمله‌ور شد و فحاشی کرد و با مشت و لگد من را مورد ضرب و شتم قرار داد و چون می‌بایست سلسله مراتب را نگه دارم باید عقب می‌رفتم تا مشت و لگد به من نخورد و اگر میانجی گری همکارم نبود وضع بدتر می‌شد.

وی گفت: حیاط اداره به دوربین مدار بسته مجهز است که اگر پاک نکند همه چیز ثبت و ضبط است.

وی گفت: بعد از آن به یاری دوستانمان در کوه رفتیم و سپس برگشتم و به دلیل کوفتگی ناشی از ضربه لگد مدیر به بیمارستان مراجعه کردم.

پایان هفته دولت با کتک کاری مدیران دولتی/ کار به شکایت کشید! + تصویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
ا سلام
وقتی کسی که سلسله مراتب مدیریتی را طی نکرده باشد و رشته تحصیلیش هم غیرمرتبط (زراعت از دانشگاه آزاد بورکینافاسو ) باشد یک مرتبه با رانت فامیلش در فلان وزارتخانه مدیر میشه نتیجه اش همین میشه. شایسته سالاری در دولت تولید و امید یعنی دقیقا همین....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
عاقبت مدیریت مانکنی که فقط به کت وشلوار ومصاحبه وعکس ، عینک دودی فکر میکرد همینه
دوستدار محيط زيست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
از هرچي كه بگذريم بايد به سلامت روان اين مديركل شك كرد يكي از موارد مهم و شرط ورود به مسوليت داشتن سلامت روان است بهرحال اينه كه وضعيت محيط زيست استان اسفباره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
مدیر کلی که احترام کارمند ادارش نداره باید به حال مردم بدبخت این استان گریه کرد که چنین مدیر کلی دارند.مدیر کل باید الگوی باشه برای مجموعش ومردم این استان نه چماق بدست باشه . این مدیران محیط زیست استان جهت ماندن درپستهای متزلزل خود وخودشیرینی وشناخت شدن خود به مسولین رده بالا چه ظلمهای وچه بی عدالتیهای این مدیران به مردم فقیر استان که نکردند اون هم ففط با گزارشات کذب چه ادم بی گناه را به زندان انداختند .امیدوارم این نوع حوادث تلنگری باشه به مدیرانی که فقط به پست می نگرند نه به اخرتشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار