هاشمی : دیروز از سوی حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد درخواست بازدید به بخش سپیدار یاسوج شد، این بازدید را از طریق حراست به مدیر محیط‌زیست بویراحمد ابلاغ کردم، که ایشان از منطقه سپیدار یاسوج بازدید کنند.
کد خبر: ۴۸۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 01 September 2017
لحظاتی پیش خبری در تابناک و دیگر رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود ، مدیر کل حفاظت محیط زیست اقدام به ضرب و شتم یکی از مدیران شهرستانی نموده است! اما دقایقی قبل اسدالله هاشمی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد : مدیر مذکور از اجرای دستور تمرد نموده و این کار وی صورتجلسه هم شده است و هیچ ضرب و شتمی صورت نگرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: برخی از آقایان به دنبال خواسته‌های غیرقانونی و نامشروعی هستند، وقتی خواسته‌هایشان عملی نمی‌شود به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زنند. متأسفانه رییس محیط‌زیست شهرستان بویراحمد وابسته به برخی از همین سیاسیون است، که دنبال منافع خاص خود است.
اسدالله هاشمی مدیرکل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز اظهار کرد: هیچ ضرب و شتم با مدیر محیط زیست بویراحمد صورت نگرفته است.
هاشمی بیان داشت: دیروز از سوی حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد درخواست بازدید به بخش سپیدار یاسوج شد، این بازدید را از طریق حراست به مدیر محیط‌زیست بویراحمد ابلاغ کردم، که ایشان از منطقه سپیدار یاسوج بازدید کنند.
وی بابیان اینکه مدیر محیط‌زیست بویراحمد از ماموریت به منطقه سپیدار تمرد کردند، گفت: وقتی دیدم ایشان از منطقه سپیدار یاسوج بازدید نکردند و تمرد کرده است؛ «داد زدم که چرا به مأموریت نرفتید؟». ایشان به من گفتند که «خودم برنامه‌ها و مأموریت‌های دیگری را دارم و بعد به سپیدار می‌روم».
هاشمی اضافه کرد: صحبت‌های بنده و مدیر محیط‌زیست بویراحمد در محل مربوطه صورت‌جلسه شد، به حراست اعلام کردیم که ایشان از مأموریت تمرد کردند، و این موضوع صورت‌جلسه هم شده است.
وی تأکید کرد: هیچ برخورد تندی با مدیر محیط‌زیست بویراحمد نبوده است، به‌جز صحبت در راستای انجام مأموریت به منطقه سپیدار یاسوج و کار ایشان بوده است.
مدیرکل محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هیچ برخورد تند و بحث خاصی با مدیر محیط‌زیست بویراحمد نداشتم، پشت این قضیه شیطنت برخی از سیاسیون است.
وی اظهار داشت: برخی از آقایان به دنبال خواسته‌های غیرقانونی و نامشروعی هستند، وقتی خواسته‌هایشان عملی نمی‌شود به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زنند. متأسفانه رییس محیط‌زیست شهرستان بویراحمد وابسته به برخی از همین سیاسیون است، که دنبال منافع خاص خود است.
هاشمی بابیان اینکه ما به دنبال صداقت و سلامت کار خود هستیم، اظهار داشت: کار سالم، کار پاک و بی‌اعتنا را می‌پذیریم، سیاسیون و هیچ‌چیز دیگری را نمی‌پذیریم و در هیچ شرایطی به هیچ‌کسی امتیاز غیرقانونی واگذار نمی‌کنیم، همه این صحبت‌هایم برای مردم است.
وی تأکید کرد: هیچ ضرب و شتم صورت نگرفته است، و هیچ بحثی نیست، تمرد مدیر محیط‌زیست بویراحمد ثابت و صورت‌جلسه شده است، و انشا الله کارهای قانونی انجام می‌شود.
پای یک نماینده در میان است!
هاشمی مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در ادامه و در واکنش به خبر درگیری و صحت و سقم آن گفت:اصل جریان این است که بنده بیرون از استان بودن و مردم روستای سپیدار نزدیک کارخانه آسفالت شن و ماسه اعتراض داشتند که آلودگی شدید وجود دارد .
هاشمی افزود:بنده به رییس حراست زنگ زدم که به ریس اداره بویراحمد که این کارخانه در حوزه کاری ایشان است پیگیری کند و اگر آلودگی شدید است تذکر دهد یا موقت تعطیل کند که مردم آسیب نبینند.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد:دو ساعت بعد بنده به ایشان (حسین پور)گفتم مگر نرفتی که ایشان در پاسخ گفتند من به شما کاری ندارم و هرکاری خودم تشخیص بدهم و دوست داشته باشم انجام می دهم و می روم.
هاشمی گفت:رئیس اداره بویراحمد می گوید به جای دیگر وابسته ام که در واقع ایشان از دستور تمرد کرده و ایشان وابسته به یکی از نمایندگان مجلس است.
وی افزود:متاسفانه رئیس دفتریکی از  نمایندگان استان ایشان را تحریک می کند حتی ایشان (حسین پور)جایی گفته بود. که نماینده می گوید باید هاشمی را بزنی.
مدیرکل محیط زیست استان با بیان اینکه ما مدارا می کنیم و طبق قانون تعامل می کنیم که برخوردی پیش نیاید تاکید کرد:بحث اصلی ما بر روی قانون و سلامت مردم است و خبر ضرب و شتم را تکذیب می کنم و تمام بحث ما این بود که چرا به محل کار و ماموریت نرفتی و ایشان می گویند من به جای دیگری وابسته ام.
 
برچسب ها: تکذیبیه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
مدیر محیط زیست شهرستان بویراحمد وابستگی سیاسی شدیدی به یکی از نماینده ها دارد. این جور مدیر ها برده روابط سیاسی هستند و احترامی برای حقوق مردم قائل نیستند.
محیط بان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
واقعا برای اسد هاشمی متاسفم که تا این حد سست عنصر است..این اقا سابقه ....ً.ً.. داره..دنا نابود شده...الان ک کوه خاییز اتش گرفته مدیر جلسه گرفته و به چه کنم چه کنم افتاده.که چگونه مدیرتشو حفظ کنه..هاشمی با لگد زده پای ریییس محیط زیست بویر احمد رو شکونده دیشب تا 3/5در بیمارستان بوده و براش نوبت عمل زدن......ً هاشمی است..این اقا ....ً. کرده..مشکل ....ً. داره..تعادل روانی داره...من یک محیط بانم اسد هاشمی برکت رو از سفرا ما برده...به امید تفکر برای مردم که خوب و بد رو از هم تشخیص مبدن..قضاوت با مردم
محیط بان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
واقعا برای اسد هاشمی متاسفم که تا این حد سست عنصر است..این اقا سابقه ...... داره..دنا نابود شده...الان ک کوه خاییز اتش گرفته مدیر جلسه گرفته و به چه کنم چه کنم افتاده.که چگونه مدیرتشو حفظ کنه..هاشمی با لگد زده پای ریییس محیط زیست بویر احمد رو شکونده دیشب تا 3/5در بیمارستان بوده و براش نوبت عمل زدن........ هاشمی است..این اقا ........کرده..مشکل ...... داره..تعادل روانی داره...من یک محیط بانم اسد هاشمی برکت رو از سفرا ما برده...به امید تفکر برای مردم که خوب و بد رو از هم تشخیص مبدن..قضاوت با مردم
كسي كه خوب ميشناسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
انتخاب ايشون به عنوان مديركل خيانت بود به محيط زيست استان چون ايشون به لحاظ كلامي و رفتاري شايستگي اداره يك بخش را هم نداره تاسف تاسف......
محیط بان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
در پی ضرب و شتم رییس اداره محیط زیست بویر احمد توسط اسد هاشمی .و تکذیب دروغ این خبر اسد هاشمی مجبور به استعفا گشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
متاسفم برای چنین مدیرانی که هنوز نحو برخورد با زیر مجموعه خود ندارد.واقعا بارها گفته شده اقای هاشمی مشکل ..... دارند ونوع برخورد ایشان این تائید می کنه.متاسفم متاسفم که این همه ادم نخبه تحصیلکرده وباتجربه قحطل رجال بوده .مدیر باید خوشبرخورد و ازهمه مهمتر مردم دار باشد .ایشان با تفکری که دارند دنبال جیب کم بضاعت مردم به هر نحوی از گذارشات کذب سو استفاده می کنند.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار