با تلاش نماینده بویراحمد و دنا و همکاری علوم پزشکی صورت گرفت
با پیگیرهای زارعی ، نماینده بویراحمد و دنا و همکار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اولین اکیپ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در منطقه لوداب مستقر و انجام خدمات پزشکی پرداختند.
کد خبر: ۴۸۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 01 September 2017
با تلاش های غلام محمد زارعی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای طرح تحول سلامت و به منظور ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم یک اکیپ کامل پزشکی متشکل از ۶ متخصص ، ۲ دندانپزشک و ۴ پزشک عمومی در مرکز بخش لوداب مستقر و به درمان بیماران پرداختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام محمد زارعی در حاشیه ی استقرار این اکیپ پزشکی با تبریک عید قربان گفت: امروز روز بسیار مقدسی است . روز عید قربان روز بندگی و رهایی انسان است.روزی است که حضرت ابراهیم برای اجرای فرمان الهی حاضر به قربانی نمودن فرزند خود شد. روزی است که مسلمانان به خاطر رهایی از گناه و آلودگی در جشن و سرور هستند.
زارعی افزود : در چنین روزی که روز مقدسی است با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفتیم برای اولین بار در استان کاروان سلامت را در مرکز بخش لوداب مستقر کنیم.

استقرار کاروان سلامت در لوداب برای اولین بار / خبرهای خوش زارعی برای دنا و پاتاوه + تصاویر

غلام محمد زارعی در ادامه گفت: معتقدم اگر خدمات را به مردم برسانیم حتما رضایتمندی آنها را خواهیم دید زیرا گاهی مردم برای بدست آوردن خدمات دچار مشکل می شوند و هزینه هایی را متحمل می شوند.اما اگر خدمات را در محل به مردم برسانیم هم هزینه ها کاهش می یابد و هم سطح رضایتمندی بالا می رود.به همین خاطر کاروان سلامت را بصورت وسیع و باحضور کادر پزشکی متخصص و تجهیزات کامل در بخش لوداب مستقر کردیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا افزود: امیدوارم این تجربه موفقی باشد تا پس از ان در دیگر مناطق محروم استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات رسانی به مردم صورت پذیرد.

استقرار کاروان سلامت در لوداب برای اولین بار / خبرهای خوش زارعی برای دنا و پاتاوه + تصاویر

زارعی با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان گفت : در حوزه ی درمان ، وزارت بهداشت با همکاری مجلس ، طرح تحول سلامت را اجرا کرد که با اجرای این طرح هزینه درمان در سبد هزینه های خانوار به شدت کاهش یافت و مراکز درمانی توسعه و گسترش پیدا کردند و تجهیزات به مناطق رسید.

زارعی با بیان اینکه سعی شده اعزام بیمار به دیگر استان ها کاهش یابد افزود: در کذشته به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۱۱ بیمار به خارج از استان برای درمان اعزام می شدند که توانستیم این عدد را به صفر نزدیک کنیم و این کار بزرگی است که مردم روند درمان خود را در استان پیگیری کنند تا هزینه های کمتری را متحمل شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیمارستان بزرگ استان گفت: امیدواریم تا دو ماه آینده کلیه ی عملیات ساختمانی و محوطه سازی بیمارستان ۲۹۰ تختی استان به پایان برسد و تجهیزات آن که معادل ۴۰ میلیاردتومان است ، نصب شود.

زارعی ادامه داد: وقتی این بودجه را با بودجه های سال های گذشته مقایسه می کنیم، رشد چندین برابری را می بینیم که با راه اندازی این بیمارستان سطح خدمات درمانی در مرکز استان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

استقرار کاروان سلامت در لوداب برای اولین بار / خبرهای خوش زارعی برای دنا و پاتاوه + تصاویر

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت ، مراجعات مردمی به مراکز درمانی دولتی افزایش یافته است که با افتتاح بیمارستان بزرگ مرکز استان ، بهترین تجهیزات و کادر پزشکی در اختیار مردم قرار می گیرد و سطح خدمات درمانی بالا می رود .البته در کنار آن سطح آموزش هم ارتقاء خواهد یافت و این بیمارستان هم آموزشی است هم درمانی.

زارعی گفت : بیش از ۱۵ طرح بزرگ گسترش خدمات درمانی را در شهرستان های بویراحمد و دنا شروع می کنیم که تعدادی از آن ها هم آماده بهره برداری است.

زارعی افزود : پروژه های مربوط به خدمات پزشکی در تمنک ، توت نده و برخی روستاهای دیگر در حال اجراست که سطح خدمات بهداشت و درمانی در این مناطق افزایش می یابد و وقتی یک مرکز درمانی راه اندازی شد دیگر خدمات مانند بستر درمانی،دندانپزشکی و آزمایشگاه هم راه اندازی می شود.

زارعی خبر خوشی هم برای شهرستان دنا و بخش پاتاوه داشت و گفت : به زودی کار احداث دو بیمارستان دنا و بیمارستان پاتاوه شروع می شود و همه ی این تلاش ها برای ارتقاء سطح درمان در این مناطق است.ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی ما در حال ارتقاء است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : در حوزه ی بهداشت و درمان برنامه های دیگری هم داریم که انشاالله انجام می پذیرد و همچنین از رسانه ها انتظار داریم اینگونه برنامه ها را انعکاس دهند تا مسئولین ، نیاز و استقبال مردم را ببینند و تلش نمایند چنین برنامه هایی بیشتر و با کیفیت تر اجرا شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ع ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
به قران نماینده اصلا پیگیری نکرد برا این برنامه کاروان.برا چی خدمت مسئولان رو سیاسی می کنید .خدا نشناسها این برنامه را دانشگاه علوم پزشکی ،مرکز بهداشت استان و شهرستان پیگیری و اجرا کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار