تیم فوتسال جوانان بانوان با سرمربیگری آشتیانی‌مقدم و مربیگری خانم نظری با اقتدار و با نتیجه ١٦ بر صفر در گام اول در لیگ 1 تیم بندر لنگه را از پیش رو برداشت تا زنگ خطر را برای حریفان به صدا درآورد.
کد خبر: ۴۸۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 02 September 2017
سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های فوتبال و فوتسال اظهار کرد: در سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری در این دو رشته از سوی بانوان هم استانی شاهد بوده‌ایم.

این مسوول گفت: بازیکنان زیادی از استان ما در دو رشته فوتبال و فوتسال در رده بانوان در سال‌های اخیر به عضویت تیم ملی درآمده‌‌اند که باید قدردان این فرصت و ظرفیت بود.

وی به شرکت تیم فوتسال جوانان استان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال جوانان بانوان با سرمربیگری آشتیانی‌مقدم و مربیگری خانم نظری با اقتدار و با نتیجه ١٦ بر صفر در گام اول در لیگ 1 تیم بندر لنگه را از پیش رو برداشت تا زنگ خطر را برای حریفان به صدا درآورد.

رئیس هیأت فوتبال استان گفت: باید از اداره کل ورزش و جوانان استان به خصوص علوی مدیرکل و معاون اداره دکتر حکمتی به خاطر حمایت‌هایی که دارند قدردانی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار