مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: باصدور رای نهایی وقطعی مراجع قضایی از ابتدای سال جاری تا کنون 110943 متر مربع از اراضی منابع ملی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شدند.
کد خبر: ۴۸۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر در دوازدهمین روز از شهریور ماه 96 گفت:9600متر مربع ازاین اراضی در منطقه حفاظت شده دنای شرقی بود که با پیگیری حقوقی و صدور رای نهایی و قطعی از طریق مراجع قضایی استان باابطال قرارداد و سندواگذاری بطور کامل خلع ید و با تنظیم صورتمجلسی به طور کامل رفع تصرف شد.
هاشمی در ادامه به نحوه ابطال قرارداد واگذاری زمین اشاره کرد و گفت: این متراژ از اراضی منابع ملی قبلا " بصورت غیر قانونی به افراد حقیقی در منطقه حفاظت شده آبنهر کاکان واگذار شده بود, که با پیگیری های مستمراداره کل حفاظت محیط زیست استان منجر به صدور حکم بطلان قرارداد واگذاری فی مابین شد.
این مقام مسئو ل در ادامه 1700 متر مربع از این اراضی ملی رفع تصرف شده را , خلع ید همراه با قلع وقم اشجار بیان کرد وگفت :متخلف به قصد تصرف دراراضی ملی درخت کاشت بود که با صدور رای نهایی ضمن رفع تصرف نسبت به قلع وقم اشجار اقدام گردید.
وی درپایان ضمن اشاره به اینکه خط قرمز این اداره کل قانون و مقررات است که در اجرای آن با هیچکس تعارف و مماشاتی نداریم افزود: 99643 مترمربع دیگر از آن درمناطق حفاظت شده و تحت مدیریت محیط زیست استان قرار داشت که رفع تصرف و به منابع ملی دولت باز گردانده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار