مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج با زیربنای بیش از 9 هزار متر مربع احداث شده و برای بیش از 183نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد .
کد خبر: ۴۸۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 03 September 2017
محنایی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، مظاهری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ده محسنی رئیس امور شعب بانک تجارات استان و جمعی از مسئولین شهرستانی از بزرگترین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور بازدید کردند .

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، " مدیر مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج گفت: این مجتمع به عنوان بزرگترین مجتمع در جنوب کشور هم اکنون بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید .

"ساسان هاشم نیا" افزود: مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج با زیربنای بیش از 9 هزار متر مربع احداث شده و برای بیش از 183نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد .

وی اظهار داشت: طبق مستندات موجود برای احداث این مجتمع تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان هزینه شده است .

وی با بیان اینکه ، این مجتمع عظیم با دارا بودن چهارده بخش با مدرنترین مصالح روز دنیا ساخته شده است، افزود : دستگاههای بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.

هاشم نیا با بیان اینکه ، در این مجتمع عظیم دو استخر بزرگسالان و کودکان پیش بینی شده است ، گفت : استخرهای تعبیه شده در این مجتمع ضمن دارا بودن تمامی استاندارد های روز دنیا قابلیت برگزاری مسابقات مهم ملی و بین المللی را دارند .
 
اعلام زمان بهره برداری از بزرگترین مجتمع ورزشی ، تفریحی ، اقامتی جنوب کشور در یاسوج + تصاویر 

مدیر مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری گفت : بخش های بولینگ ، صخره نوردی ، استخر کودکان ، شهر بازی سرپوشیده استاندارد و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شوند .

وی ، سوئیت های مجهز، رستوران شیشه ای و گردان ، کافی شاپ، ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس ، بیلیارد، استخر ، ایروبیک بانوان ، سونا ، جکوزی ، و سالن همایش را از دیگر بخش های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور برشمرد .

هاشم نیا تاکید کرد : مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری پس از بهره برداری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد .

مدیرامور شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه عظیم گفت : بانک تجارت استان همچون گذشته در کنارسرمایه گذاران این استان خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد .

ده محسنی افزود : به دلیل شناخت کامل مسئولان این بانک نسبت به سرمایه گذار این پروژه و توانایی وی در ایجاد اشتغال بانک تجارت امور شعب استان با رغبت کامل با وی همکاری خواهد کرد .

وی اظهار داشت : افتتاح چنین پروژه هایی علاوه بر رفع معضل بیکاری در این استان سبب خواهد شد کهگیلویه و بویراحمد در کشور از لحاظ داشتن فضاهای ورزشی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود .

همچنین معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با تاکید بر اینکه کلاس ساخت مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری بالاتر از این استان است، گفت : مجتمع ورزشی آزادی باقری بستری مناسب جهت توسعه ورزش این استان خواهد بود .

مجید محنایی اظهار داشت : تلاش برای ایجاد اینگونه مکان ها در عرصه فرهنگ کاری بزرگ است که کمتر سرمایه‌گذاری به آن می‌پردازد.
 
 اعلام زمان بهره برداری از بزرگترین مجتمع ورزشی ، تفریحی ، اقامتی جنوب کشور در یاسوج + تصاویر

این مسئول با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ خصوص شهر یاسوج بیش از هر زمان به زیرساخت‌های فرهنگی نیاز دارد از ایجاد بزرگترین پروژه ورزشی تفریحی و اقامتی توسط بخش خصوصی در جنوب کشور به عنوان کاری بزرگ و خدمتی صادقانه یاد کرد.

وی با تقدیر از زحمات سرمایه گذار بومی برای احداث چنین مجتمع با شکوهی در مرکز استان گفت : برای اینکه سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته باشند لازم است تا مسئولان به خصوص در بانک‌ها اهتمام جدی‌تری برای کمک به آنها داشته و در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نبود محل مناسب اسکان مسئولان کشوری در مرکز استان را دغدغه همیشگی مسئولان استانی عنوان کرد و افزود : با افتتاح این مجتمع دغدغه مسئولان استان برای دعوت از مقامات ارشد کشوری رفع خواهد شد .

محنایی یکی از مباحث علمی روز دنیا را جذب توریست ورزشی عنوان کرد و گفت : بطور قطع احداث مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری سبب توسعه ورزش و رونق صنعت توریسم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد .

وی در پایان اظهار داشت : برای افتتاح این پروژه عظیم از دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای سفر به استان دعوت خواهیم کرد .

گفتنی است در این دیدار مسئولین حاضر از قسمت‌های مختلف این مجتمع عظیم تفریجی ورزشی از جمله استخر کم‌نظیر شنا، سالن بولینگ، پروژه رستوران گردان و سایر قسمت‌ها بازدید کردند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار