توسط رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد:
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 05 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی نیک‌منش عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حججی، اظهار کرد: شهید حججی اسوه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و امروز جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد، مدیون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و خون شهدای این مرز و بوم است و امیدوارم که همه ماها در مسیر شهدا گام برداریم که این مسیر همان مسیر انبیاء و اولیای خداست.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه استقرار بانکداری اسلامی در سیستم بانکی کشور، کلیدی‌ترین عنصر تأثیرگذار در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد مقاومتی» است، بیان کرد: مهمترین هدف راهبردی بانک مهر اقتصاد «استقرار و توسعه بانکداری اسلامی» در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که گام‌های خوبی با درایت مدیران این بانک در سراسر کشور در این زمینه و عملی کردن این هدف برداشته شده است.

نیک‌منش در ادامه با اشاره به برگزاری بزرگداشت روز بانکداری اسلامی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی از تاریخ 11 تا 31 شهریورماه در این استان برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی را در این خصوص تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: پیاده‌سازی بانکداری اسلامی، ترویج فرهنگ و کارکردهای بانکداری اسلامی در بین مسوولان، مشتریان و عموم مردم، بسترسازی برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بالابردن اعتماد عمومی از اهداف برگزاری طرح بزرگداشت روز بانکداری اسلامی در سطح جامعه و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی، حضور دسته‌جمعی مدیران و کارکنان شعب بانک در نمازجمعه سراسر استان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، پاسخگویی و مشاوره به مشتریان و برگزاری جشن‌های از جمله برنامه‌های طرح ستاد بزرگداشت  بانکداری اسلامی است.

نیک‌منش افزود: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دیگری نیز در راستای ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی در این ایام برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: آشنایی مردم و مشتریان با ابعاد مختلف بانکداری اسلامی و افزایش اعتماد عمومی آنها و ترویج فرهنگ و کارکردهای بانکداری اسلامی از اهداف مهم طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار