ذا مردم این شهرستان از فعالیت فرماندار بهمیی بسیار راضی هستند و از اینکه فرزندی از مردم این شهرستان پیگیری جدی مشکلات آنها است بسیار خوشحال و راضی بودند .
کد خبر: ۴۹۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 06 September 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید. 
نارضایتی مردم بهمیی به خاطر تغییر فرماندار پرتلاش بهمیی
علی اکبر فرهنگی نسب بعد از اینکه از اموزش و پرورش به بخشداری امد توانست شایستگی های خودش را نشان دهد و همین امر باعث شد که مسولین استانی ایشان را به عنوان سرپرست فرمانداری بهمیی به جای رحمانی انتخاب کنند .

فرهنگی نسب گرچه در ایام دو انتخابات مهم سکان دار فرمانداری شد.. و زمان مناسبی نبود اما با ورود فرهنگی نسب پروژه های مهم در اولویت کاری قرار گرفت و راه اندازی و برنامه زمانبندی پروژه ها با جدیت شروع شد .

پیگیری بحث نفت و دو درصد نفت و حق آلایندگی و استخدامیهای نفتی و پیگیری بومی بودن فرزندان بهمیی در بحث استخدامیهای نفت و گاز و پتروشیمی در حوزه نفت در خوزستان از مهمترین کارهای بود که در طول سه ماه فرمانداری ایشان شکل گرفت .

پیگیری بیمارستان و آب سد کوثر و جاده ارتباطی جایزان به لیکک و آسفالت معابر شهری و پیگیری راه روستایی و اعتبارات ورزشی و سد ایلی آباد در ممبیکه تحول خوبی در حوزه ممبی ایجاد می کند و مشکلات و معارضات زمینهای مردم در سطح شهر بخشی از فعالیت ایشان در طول نه ماه فرمانداری ایشان می باشد

لذا مردم این شهرستان از فعالیت فرماندار بهمیی بسیار راضی هستند و از اینکه فرزندی از مردم این شهرستان پیگیری جدی مشکلات آنها است بسیار خوشحال و راضی بودند .

اخیرا خبر ها حکایت از این دارند که فرهنگی نسب خود خواهان انتقال به استانداریست و ظاهرا جایگاه خوبی هم برایش پیش بینی شده و گاها هم می گویند استاندار به خاطر عملکرد سیاسی و بحث انتخابات دست به این کار زده که از دو منظر باید به انتخابات نگاه کرد.

۱- اولا در بحث انتخابات شورا همیشه در شهر لیکک تنش و درگیری بوده و در آینده هم خواهد بور و اگر اشتباهی بوده از طرف هئیت اجرایی بوده که نتوانست انتخابات شورا را به نحو احسنت اجرا کند .
۲-در بحث انتخابات ریاست جمهوری همیشه در شهرستان بهمیی اصلاحات در اقلیت بودند و همیشه در این شهرستان بافت اصولگرا بیشتر بوده است .

لذا در صورتیکه این تصمیم از طرف آقای فرهنگی نسب نبوده و استاندار قصد جابجایی دارد از ایشان می خواهیم تجدید نظر کند...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
یک بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
درود برفرماندار فرهنگی نسب
بهمیی
|
United States
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
ایشان را ابقاکنید جناب استاندار دست نگهدارید ایشان کار بلد ونیروی رومی خیلی خوبی است
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
دراینکه ایشان بومی شهرستان هستندوبامنطقه آشناهستندشکی نیست ودراینکه همیشه درانتخابات مشکلاتی وجودداشته هم شکی نیست امادرطول تاریخ انتخابات های گذشته مشکلات دراثرسوء مدیریت ماننددودورگذشته یعنی زمان رحمانی وفرهنگی سابقه نداشته ونگاه قومی وقبیله ای وسیاسی درزمان این دوفرمانداربی سابقه بودونارضایتی مردم به اوج خودرسیده است!!!!
مگرهیئت اجرایی راچه کسی به غیرازفرماندارانتخاب کرده است؟
ازطرفی دودرصدنفت بیش ازده سال هست که به شهرستان پرداخت می شود!!!! پروژه ای نفت بیش درچندسال هست که پیش بینی وکازشناسی شده آب سدکوثربیش ازسه سال هست که مصوب وردیف بودجه ای ملی دارد !! بیمارستان وودرزمان فرمانداری دلشادکلنگ زنی وشروع شده هیچکدام ازاین پروژه هادرزمان ایشان نبوده !!!!کدام پروژه رفاهی واشتغالزادرزمان ایشان شروع بکارکرده،؟؟؟
وصدهااماواگرهای دیگرکه دراین مجال قابل بیان نیست!!!
حال میشودپیشنهاددادفرصت بیشتری به ایشان داده شود
درموردمواردی که ذکرنمودم استاندارمحترم وفرمانداران قبل درخصوص پروژه هاقطعادرجریان هستند
درضمن تاکی مابایدبواسطه راضی بودن به حداقل هایی که نمایندگان مجلس مدعی هستندشاهکارماست فرمانداران مدعی هستندنتیجه عملکردماست شهرستان محروم بماندکدام پروژه اشتغالزادرشهرستان راه اندازی شده که بتواندبیسن نفرراازمعضل بیکاری نجات دهد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
درود بر نیروهای امنیتی و حافظان وطن
Omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
متنی مضحککککک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
جان خت اقای تابناک بجزفامیلاش هیچکس ازش راضی نیست وبخاطرنارضایتی مردم میخواین عوضش کنن همه دیدندگنده کاری ایشون درانتخابات راهیچ کارعمرانی هم نکرده همش طرحهای قبلن ایشون فقط نگاشون می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
مردم راضیند؟ بگو برو مردم بهمئی در این دو دور انتخابات مجلس ریاست جمهوری و شورا خون دل خوردند فرهنگی می خواست تمامی شورا از یک طایفه باشند که تقریبا خودش و برادران مشاورش هم موفق شدند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
سلام

کثیف ترین انتخابات گذشته در بهمئی برگزار شد

دست اندرکاران وهئیت اجرایی مقصر بودن
بیشتر مردم بهمئی رای ندادن
ودر راس اینا خود فرماندار مقصر بود وهست
و نتونست یه انتخابات سالم برگزار کنه
اکثر قاطبعه مردم ناراضی بودن وهستن
پروژه سد کوثر که سالهاست کلید خورده
و همچنین سهم دو درصد نفت خیلی وقته
بوده حتی در زمان رحمانی هم به شهرستان
پرداخت شد و نماینده کهگیلیویه میگه این
کار من هست
هیچ کار مثبتی برای شهرستان انجام نداد
همون انتخابات بود که نتونست به سرانجام
برساند و اوجش اعتراضات ونارضایتی مردم
جلو فرمانداری بود که سابقه نداشت وبی سابقه بود در بهمئی
ولی تو کشور ما هر کس مدیر خوبی نبود ونتونست کاری انجام بده ارتقاء پیدا میکنه میره بالاتر

اگه اصلاحات در اقلیت هست
چطور در زمان رحمانی بیشترین
رای را داشت تو بهمئی
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
سلام

شما الکی تیتر نزن مردم راضی هستن
با اون افتضاحاتی که برگزار کرد

نصف مردم رای ندادن
این حق الناس است
ولی تو کشور ما هر کس تو پستش
موفق نبود گذاشتنش یه پست بالاتر
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
جناب استاندار سلام
اگر پیشرفت شهرستان و رضایت عمومی مردم بهمئی را میخواهید
استاد فرهنگی نسب را نگه دارید
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
لکه ننگ اتخابات سال جاری با تعویض فرماندار از دامانشان پاک نخواهد شد . و اینها باید پاسخگوی حق الناس در پیشگاه الهی باشند . به قولی خداوند دیر گیر است اما سخت گیر . تازه ایشان که با تغییر حتما جای بهتری خواهد گرفت .لذا خواهشمند است به جای اکثریت مردم تصمیم گیرید . شایسته بود که با همه کسانی که در انتخابات گذشته باعث تحقیر مردم شریف شهرستان شدند برخورد جدی تری صورت گیرد . تغییر پست به نظرم کمترین برخورد و بیشترین لطف در حق ایشان بود .
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
باید برداشته می شد
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
باید برداشته می شد
ایل طیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
ایل طیبی حمابت خود را از فرماندار خدوم شهرستان جناب اقای فرهنگی نسب اعلام میدارد و از همینجا اعلام میکنیم که هیچ فرمانداری مثل ایشان نخواهند توانست که مردم بهمئی را راضی نگه دارند
محمودخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
اقای استانداردست نگه داریداقای فرهنگی نسب هم بومی هست وتک تک مردم وروستاهااشنایی داردوخوش برخوردمدیروکسی بودکه برااصلاحات خون دل خوردتحقیرشدایشون جوان وخسته ناپذیرهست وبراحق مردم شب وروزنمیشناخت به نظرم بهمیی باتعویض فرمانداربایدیک هفته شهررابه حالت خاموشی نگه داردمن یادمه همیشه اصولگرادربهمیی اول بودمثل فرماندارهای قبل نبودرحمانی کچلون ابادکردمبشری روستای خودش پشت تاوه بریدنگاه کنیدزادگاه فرهنگی نسب ایشون همه رابه یک چشم نگاه کردعاشق ابادانی بودپس باتعویضش خیانت شدبه بهمیی
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
سلام بر برادن خوب ایل بزرگ بهمئی
بخصوص سیاسیون ایل،البته به نظر میرسد که تمام ایل سیاسی هستند.همزبانان عزیز در خصوص فرمانداری بهمئی لازم میدونم که به عقب بر گردیم و یه مروری بر کارکرد تمام فرمانداران گذشته بندازیم ،در بین تمام فرمانداران عملکرد فرمانداران بومی خیلی بهتر بوده و دلایلش هم مشخص میباشد ،چون هر فرزندی از این سرزمین دلسوز برای هم زبانانش میباشد،چند روز پیش که خبر برداشتن فرماندار منتشر شد در بین چند نفر از همشهریان بودم که متوجه شدم که عده ای از همشهریانمان ذوق کردند و با مطرح کردن این سوال که چرا خوشحالی جواب داد که آقای فرهنگی از طایفه من نیست و از نظر فکری مخالف من هست،و این جواب جای تاسف دارد که چرا این افکار را همشهریان ما دارند،طبیعیه که دولت فرمانداری هم فکر خود انتخاب میکند،وبحث طایفه اینه که مگه میشه هم زمان فرمانداری را دست چند فرماندار سپرد،دوستان و همشهریان عزیز حالا اگه فرماندار غیر بومی بر ما حاکم بشه چه خواصی دارد ،به نظر بنده هیچ گونه خوبی ندارد بلکه ضرر دارد چون این فرمانداران فقط برای گرفتن حقوق و مزاییایی که فرمانداری دارد به اینجا کوچ میکنند و از امتیازات برای فامیل خود سود میبرند،در حالی که ما خوشحالی میکنیم که برادر خودمان را از فرمانداری برکنار کردم،لازم به ذکر میدانم که در مورد فرمانداری آقای مبشری توضیحاتی بدم در سال ۸۷ قرار بود که چند نیرو برای بخشداری سراسیاب جذب شود و با توجه به روال همیشگی چند نیروی غیر بومی برای بخشداری فرستادند که فرماندار وقت حتی یک روز اجازه کار کردن به آنها را نداد در حالی که در دوره فرمانداری سیاوش در همان بخشداری پسر عموی سیاوش استخدام و حق یکی از بچه های ایل خورده شده و هیچ یک از کسانی که با فرمانداری آقای مبشری مخالف بودند حتی نفهمیدند که چه اتفاقی افتاد کافی بود این اتفاق در دوران فرمانداران بومی اتفاق میفتاد،فرزندان و سیاسیون ایلم تو را به خدا دست از غریبه پرستی بردارید و بگذارید که فرزندان ایل سکاندار شهرمان باشند،واز رشد هر یک از فرزندان ایلمان خوشحال باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار