فرمانده انتظامي شهرستان بهمئی از دستگيري دو سارق مغازه موبایل فروشی در شهر لیکک خبر داد و گفت: اين دو متهم در حین سرقت ، با اطلاع رساني سريع مردم به پليس ، گرفتار قانون شدند.
کد خبر: ۴۹۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 07 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از پايگاه خبری پليس، سرگرد محمود عدالت پرور ضمن اشاره به دستگيري دو سارق مغازه در شهر لیکک، از جزييات خبر دستگیری این دو متهم سابقه دار سخن گفت.

اين مقام انتظامي در تشريح موضوع فوق گفت: شب گذشته ماموران پلیس این شهرستان در حال گشتزني در منطقه ای از شهر لیکک بودند که بلافاصله از طریق بیسیم و طی تماس تلفنی احدی از شهروندان با پلیس 110 ، مبنی بر اینکه دو سارق در حین سرقت از مغازه موبایل فروشی هستند.

وي ادامه داد: بلافاصله تيم گشت پلیس شهرستان به محل اعزام شده و با هماهنگي هاي انجام شده و با رعايت نکات انتظامي اين دو نفر را که در حال سرقت بود، بازداشت کردند.

عدالت پرور افزود: اين دو متهم تحت بازجويي هاي انجام شده به صراحت به بزه انتسابی اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد کرد : از متهمان مقادیر زیادی اقلام و وسایل از جمله : چندین دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه ، شارژر ، کاور گوشی ،باطری تلفن همراه ، کابل های مخصوص و ... ، کشف و ضبط که تحویل صاحب مغازه موبایل فروشی شد.

فرمانده انتظامي بهمئی در پايان ضمن قدرداني از تعامل مردم با پليس بر همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکيد کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي غير قانوني مراتب را از طريق تلفن 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاري ها اقدام شود.
دستگیری دو سارق مغازه در شهرستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار