کد خبر: ۴۹۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 07 September 2017
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، گفت: باید سعی کنیم نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم یا حداقل در همین شاخص ثابت بمانیم.
مجید محنایی اظهار داشت: تلاش و فعالیت تعاون گران موجب رشد و توسعه جامعه می‌شود.
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرعت توسعه و پیشرفت استان ماحصل تلاش تعاونی‌ها، بخش خصوصی و بخش دولتی است که نتیجه مطلوب آن کاهش شاخص نرخ بیکاری در استان است.
وی بیان کرد: براساس مرکز آمار ایران رتبه بیکاری استان از ۳۰ به ۲۱ در کشور رسید و این رتبه باید حفظ شود و نرخ بیکاری در استان بازهم کاهش یابد.
محنایی با اشاره به انتخاب شهرستان قلعه گنج کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی توسط بنیاد مستضعفان، گفت: بنیاد مستضعفان شهرستان لنده را نیز در استان ما برای اجرای این طرح انتخاب کرده و به زودی عملیات آبادانی آن محقق می‌شود.
وی از انعقاد تفاهم نامه‌ای با بنیاد مستضعفان در راستای کاهش نرخ بیکاری در استان خبر داد و افزود: این بنیاد متعهد شده در ۳ سال نرخ بیکاری استان را تا ۵ درصد کاهش دهد.
محنایی تاکید کرد: فرهنگ خوداشتغالی باید در بین جوانان نهادینه شود و مردم به فکر زیرپوشش قرار گرفتن نهادهای حمایتی نباشند.
وی خاطرنشان کرد: معاون اقتصادی استانداری استان در کلینیک اقتصادی و ستاد تسهیل با موشکافی مشکلات تعاونی‌ها و شرکت‌های اقتصادی سعی در حل مشکلات این حوزه دارد و به صورت هفتگی به بررسی مشکلات و ارائه راه حل در این راستا می‌پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار