مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد ﻣﻼک ﺩاﺷﺘﻦ ﺷﺮاﻳﻄ ﺑﺮاﺑﺮ ﺩﺳﺘﻮﺭاﻟﻌﻤﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ کارآفرینی امید را اساس پرداخت تسهیلات اشتغال‎زایی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 07 September 2017
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ ﻓﻘﺮه ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ ﻗﺮﺽ‌اﻟﺤﺴﻨﻪ ﺑﻪ ﻣﺒلغ۲۵ ﻣﻴلیاﺭﺩ ﺭﻳﺎﻝ ﺩﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﺗﺪﺑﻴﺮ و اﻣﻴﺪ ﺑﻪ ﺗﻌﺎﻭنی‌های استان پرداخت شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدارسلان حسن‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق به متقاضیان اظهار داشت: اﻳﻦ ﻃﺮح‌ها ﺩﺭ ﺣﻮزه ﺻﻨﺎﻳﻊ‌دستی، کشاورزی، دامداری، خدمات گردشگری و صنعت است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان را یادآور شد و گفت: صندوق کارآفرینی امید در راستای ایجاد اشتغال با دستگاه‌های اجرایی از قبیل سازمان میراث فرهنگی وگردشگری، کمیته امداد، اموربانوان استانداری، بنیاد شهید و اﻣﻮﺭ اﻳﺜﺎﺭﮔﺮاﻥ, اداره‌کل ورزش وجوانان، اﺩاﺭه‌ﻛﻞ ﺣﻤﻞ ﻧﻘﻞ و ﭘﺎﻳﺎﻧﻪ‌ﻫﺎی اﺳﺘﺎﻥ و اﻣﻮﺭ ﺭﻭﺳﺘﺎﻳی اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭی تفاهم نامه‌های منعقد کرده است.

حسن پور بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی که با آنها تفاهم نامه برای ایجاد اشتغال پایدار اﻧﻌﻘﺎﺩ شد متقاضیان را به صندوق معرفی و کارشناسان ما طرح‌های ارائه شده را بررسی می‌کنند و اگر ضوابط ومقررات صندوق کارآفرینی و شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه در بحث ایجاد فرصت‌های شغلی را رعایت کرده باشند ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﭘﺮﻭﻧﺪه اﻗﺪاﻡ می‌شود.

وی ﻣﻼک ﺩاﺷﺘﻦ ﺷﺮاﻳﻄ ﺑﺮاﺑﺮ ﺩﺳﺘﻮﺭاﻟﻌﻤﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ کارآفرینی امید را اساس پرداخت تسهیلات اشتغال‎زایی برشمرد وگفت: ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗی که کارشناسان ﺻﻨﺪﻭﻕ پس از بررسی ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﻮند دستگاه‌های اجرایی در ﻣﻌﺮفی متقاضیان ﻋﺪاﻟﺖ را ﺭﻋﺎﻳﺖ نکرده اند ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﻣﻘﺎﻡ ﺩﺳﺘﮕﺎه ﻣﻌﺮﻓی ﻛﻨﻨﺪه ﺗﺬﻛﺮ و یادآوری می‌شود و ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﻋﺪﻡ ﺗﻮﺟﻴه منطقی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻋﻮﺩﺕ اﻓﺮاﺩ ﻣﻌﺮفی ﺷﺪه اﻗﺪاﻡ می‌ﺷﻮﺩ.

حسن پور استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال پایدار را از اهداف این تفاهم نامه‌ها ذکر کرد و گفت: رویکرد صندوق کارآفرینی حمایت از کسب کارهای خرد و کوچک با نگاه به بازار مصرف است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلات ارائه شده در سال 96 اشاره کرد و افزود: در پنج ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و 178 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در فصل‌های مختلف با اعتباری بیش از 146 میلیارد و 754 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرفرد توانمندی که بیکار باشد و خواستار راه‌اندازی یک کار تولیدی کوچک و مورد نیاز یک منطقه باشد از سوی صندوق کارآفرینی امید مورد حمایت قرار می‌گیرد و به وی وام قرض الحسنه متناسب با طرح توجیهی براساس اولویت درخواست‌ها‌ی متقاضیان پرداخت می‌شود بنابراین به افرادی که بخواهند در سطح استان اشتغال پایدار ایجاد کنند تسهیلات مناسب پرداخت می‌کنیم.

حسن‌پور با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت: طرح‌های تعاونی بسیار خوبی در این زمینه‌ها در استان اجرا شد که ضمن ایجاد و بستر مناسب برای رونق تولید نشاط و شادابی اجتماعی را نیز در پی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار