عضو دیگری از شورای اسلامی روستاهای بویراحمد از بخشدار مرکزی بویراحمد خواست تا از دخالت کارکنان بخشداری در روند انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش جلوگیری کند.
کد خبر: ۴۹۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 07 September 2017
جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد با حضور بخشدار این بخش و نمایندگان هیأت نظارت و اجرایی در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز با حضور بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد برگزار شد.
در ابتدا برخی از اعضای شورای اسلامی روستا نقطه و نظرات خود را پیرامون انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد مطرح کردند.
صالح‌پور عضو شورای اسلامی روستای سروک در این جلسه از نحوه اطلاع رسانی برای برگزاری این جلسه گلایه کرد.
عضو دیگری از شورای اسلامی روستاهای بویراحمد از بخشدار مرکزی بویراحمد خواست تا از دخالت کارکنان بخشداری در روند انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش جلوگیری کند.
نصیر پورعلی بخشدار مرکزی بویراحمد در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنانیوز، گفت: شورای بخش به عنوان یک شورای فرادست انجام وظیفه می‌کند، بطوریکه علاوه بر نظارت بر شوراهای اسلامی روستاها در تعیین و تکلیف عوارض و سایر امور مردم نقش دارند.
وی با اشاره به موقعیت بخش مرکزی بویراحمد، اظهار کرد: در شورای بخش مرکزی بویراحمد باید افراد توانمند و قوی انتخاب شوند چرا که وظایفی مهم و سنگینی برای آنها در قانون دیده شده است.
بخشدار بویراحمد گفت: اعضای شورای بخش باید به طور مستمر در محل شورا برای پاسخگویی، سرکشی از روستاها و نظارت حضور داشته باشند.
پورعلی افزود: شوراهای اسلامی باید همگام با سیاست‌های دولت و با تعامل و همکاری با مردم و مسوولان در راستای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.
وی اضافه کرد: بدون هیچ زد و بندی و مداخله‌ای در انتخابات صندوق رأی گیری را در جلوی رأی دهندگان پلمپ کردیم تا شائبه‌ای بعداً بوجود نیاید.
در پایان بعد از رأی گیری، فرج‌الله شفیعی، ساسان پورعلی، حبیب بخش رحیمی، علی شیر امیرپورو محسن فضلی نیک به عنوان اعضای شورای بخش مرکزی بویراحمد و آقایان علی شایسته و عظیم صالح پور به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد در یک رقابت چالشی + تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار