اقدام نادر دستگاه قصا!
سید اسدالله هاشمی: با پیگیری های حقوقی 2 نفر از این متخلفین به ترتیب به پرداخت هایی به مبلغ 10 میلیون و 800 هزار ریال و 74 میلیون ریال جریمه نقدی بابت خسارت ناشی از تعلیف غیرمجاز احشام درمنطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا محکوم شدند.
کد خبر: ۴۹۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 08 September 2017
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبرگفت: برای اولین بار علیه 9نفر از عشایری که بصورت غیرمجاز درمناطق حفاظت شده تعلیف احشام داشتند دادخواست حقوقی مطالبه خسارت تنظیم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کهکیلویه و بویراحمد – سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در سیزدهمین روز از شهریور ماه 96 با اعلام این خبر گفت : اواخر فصل بهار 95 بود که مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا به 9 نفر از عشایر برخورد می کنند که برخلاف قانون و مقررات محیط زیست , بدون داشتن پروانه تعلیف , احشام خود را به صورت غیر مجاز وارد منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا نموده و چند روزی بصورت غیر مجاز درآنجا حضور داشتند.
سید اسدالله هاشمی افزود: برای اولین بار مامورین علیه 9 نفر از این عشار که بصورت غیر مجاز درمناطق حفاظت شده تعلیف احشام داشتند پرونده ای تشکیل , برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال می نمایند.
وی افزود: با پیگیری های حقوقی 2 نفر از این متخلفین به ترتیب به پرداخت هایی به مبلغ 10 میلیون و 800 هزار ریال و 74 میلیون ریال جریمه نقدی بابت خسارت ناشی از تعلیف غیرمجاز احشام درمنطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا محکوم شدند.
هاشمی درپایان افزود: پرونده 7 نفر دیگر درمحاکم حقوقی درحال پیگیری می باشد که به محض صدور احکام قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار