مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه هابه تشریح گزارشی از برگزاری این جشن در استان پرداخت.
کد خبر: ۴۹۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 08 September 2017
با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هشت هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد و نیازمند چشم انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه هابه تشریح گزارشی از برگزاری این جشن در استان پرداخت.
 فرید محبی، با بیان اینکه ۱۰ هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظار حمایتهای خیران هستند، افزود: این جشن در استان همزمان با سراسر کشور در بیست و سوم شهریورماه در پایگاههای مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن در نوزدهم مهرماه در تمامی مدارس ، مساجد و مراکز نیکوکاری استان برگزارمی‌شود.

محبی یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری جشن عاطفه ها موجب می شود که دانش آموزان بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش دیده و به انجام امور خیر تشویق شوند.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن عاطفه ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می شود، ادامه داد: ۶۰۶ پایگاه ثابت و سیار شامل مساجد، و مدارس کار جمع آوری کمکهای مردمی را انجام می دهند.

محبی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که از این مبلغ، ۷۰ میلیون تومان آن به صورت نقدی وما بقی به صورت کالا جمع آوری وتوزیع شده است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری تلفن همراه # ۵ * ۰۷۴* ۸۸۷۷* ، با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن عاطفه ها شرکت کنند،عنوان کرد: شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار