درفضای مجازی مطرح شد
فرماندار لنده در کمپین خروج ازبن بست فضای مجازی این شهرستان فواید طرح پایلوت اقتصادمقاومتی با کارفرمای بنیادعلوی را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۹۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 08 September 2017

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد در این پرسش و پاسخ مجازی چندی از نخبگان حاضر در این گروه شهرستان از موانع پیش رو از جمله آگاه سازی مردمی ، نقشه راه و چگونگی سرمایه‌گذاری بنیاد علوی در شهرستان سوال کردن فرماندارضمن پاسخ به سولات مطرح شده به چگونگی اجرای طرح وفوائدآن درراستای توسعه و خروج از بن بست اقتصادی شهرستان پرداخت.

فرماندار لنده در ادامه با ارائه پیامی رسما حضور بنیاد در لنده را نوید روزهای خوش  و خواستار حمایت همه جانبه نخبگان و مردم شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ أَنشأَکُم مِّنَ الاَرْضِ وَ استَعْمَرَکمْ فِیهَا …
وخداوند زمین را آفرید و شما را مسول آباد کردن آن قرار داد..(هود ۶۱)
مردم فهیم و قدر شناس شهرستان لنده
ضمن تبریک "سالروز زیباترین مراسم معارفه دنیا در غدیر خم امام عدالت و آزادی ،ایمان و آگاهی انسان مافوق، حضرت علی (ع)” لازم است مواردی را به اطلاع برسانیم:
_در ادامه بحث خروج شهرستان از توسعه نیافتگی و انتخاب شهرستان به عنوان "پایلوت اقتصاد مقاومتی” روز سه شنبه هفته جاری با حضور معاونت هماهنگی وامور اقتصادی استانداری و دکتر نوروزی ریس سازمان مدیریت و برنامه استان با مدیریت "بنیاد علوی” که ازبنیادهای زیر مجموعه بنیاد مستضعفان هستند و از این به بعد کارفرمای طرح پایلوت شهرستان خواهند بود در تهران جلسه ای داشتیم وتصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

۱- مدیریت طرح "پایلوت” جناب دکتر شهریور از مدیران با تجربه و کاربلد به نمایندگی بنیاد ماموریت هماهنگی و اجرای طرح را تا به نتیجه رسیدن بر عهده گرفتند (مدت ۴ سال).

۲- در دو هفته آینده جلسه ای با حضور استاندار محترم و مدیران کل دستگاههای پای کار برای ارایه نقشه راه تشکیل خواهند داد.

۳- زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر برای احداث سایت نمایندگی هلدینگها و سالن جلسات آماده شده که از مهرماه انشاءالله عملیاتی خواهد شد.

۴- سفربرخی مدیران شهرستانی و استانی به قلع گنج کرمان که محرومترین شهرستان بوده و ۵ سال پیش توسط بنیاد علوی به عنوان پایلوت کارشده و هم اینک به توسعه رسیده و استفاده از تجربیات آنها ، لذا از نخبگان و افراد خلاق دعوت تا با ارایه طرحهایی که می توانند با سرمایه گذاری بنیاد موجب تحول در عرصه اشتغال و درآمدزایی شهرستان شده به دبیرخانه فرمانداری تحویل دهند.
بنیاد هیچ محدودیتی در اعتبار ندارد وتا صدهها میلیارد تومان در طرحهایی که به اقتصاد شهرستان کمک می نماید .
"در زمینه های گوناگون از جمله”

– ورزش و حمایت از ورزشکاران وقهرمانان شهرستان
– آموزش وپرورش ووحمایت از معلمان خلاق و دانش آموزان برتر
– بهداشت وحمایت از طرحهای بهداشتی وپزشکی
– گیاهان دارویی و مرکز دانش بنیان
– صنایع دستی و میراث فرهنگی
– طرحهای کشاورزی و صنایع تبدیلی
– طرحهای دامداری و صنایع تبدیلی
– معادن ازرجمله معدن فسفات قیام و معدن گچ و دیگر معادن
– زیبا سازی روستاها و ساخت خانه های روستایی با سنگ چینی قدیمی که موجب جلب گردشگران شود.

و طرحها و ایده های خلاقانه شما که با استقرار مهندسین مشاور، مطالعه و اعتبار سنجی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

در پایان از همه دلسوزان و کسانی که دل در گروی توسعه شهرستان دارند خواهان مشارکت و آمادگی ذهنی و فرهنگی مردم، برای این کار مهم داریم.

دست در دست هم دهیم به مهر و شهرستان خویش را کنیم آباد.

إِنْ أُرِیدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار