بانوی از جنس فرهنگ وهنر،قرآن وعترت درحالی به دیارمعشوق شتافت که نام نیکش ورد زبان ها است .
کد خبر: ۴۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ 10 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،در حادثه ی تلخ رانندگی در محور دهدشت به بهبهان چند نفر کشته و مصدوم شدند. در این حادثه یک مادر و سه فرزندش فوت شدند . در گذشت این مادر که گویا از فعالان فرهنگی و قرانی بوده باعث ایجاد فضای حزن و اندوه در میان مردم و مسئولین شده است. در همین رابطه برخی مسئولین اقدام به ارسال پیام های تسلیتی نموده اند که به شرح زیر آمده است.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بهمئی در پیام تسلیتی نوشت:
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»
 «كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنا تُرْجَعُونَ » 
مشیت الهی براین تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند واین بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی ویگانه راز جاودانگی اوست ؛ باخبر شدیم  سرکارخانم زییا ملک زاده دارفانی را وداع گفتند خانم ملک زاده  از حافظان ونخبگان قرانی که در طول مدت زندگی خود در شهرستان بهمئی توانست وقت خود را صرف آموزش قران وتربیت آموزهای دینی بنماید وچه بسا شاگردانی راتربیت نماید که در استان وحتی کشور خوب درخشیده و حائز رتبه های برتر گردند که بخش عظیمی از شاگردان ایشان جامعه بزرگ ایثارگری بوده .و واقعا بدون چشم داشت مالی وایثار گونه  وقت گرانبهای خود را صرف. آموزش وتربیت این قشر معظم ومعزز نموده لذا خبر ناگوار در گذشت این بانوی مومنه وماجده باعث تالم وتاثر فراوان اینجانب ومجموعه همکاران در بنیاد شهید وامورایثا گران شهرستان بهمئیگردیده  
. در حقیقت تحمل چنین مصیبت های جان سوزی فقط با توسل به آیات رحمانی « وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ  الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ » امکان پذیر است. بنابراین دل و جان خویش را با  آیات قرآن التیام بخشیم و در برابر حکمت خداوندی سر تعظیم فرود آوریم و تسلیم رضای پروردگار شویم . 
اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه ٬ و از صمیم دل ٬ مصیبت وارده را حضور شریف ٬ خانواده مکرم ٬ تمامی بستگان سببی و نسبی ٬  تسلیت عرض می نمایم . امیدوارم و دعا می کنم  خداوند بزرگ مرحومه به معبود پیوسته را مورد لطف و غفران بیکران قرار دهد و از سفره ضیافت خویش متنعم گرداند . از خدای بزرگ صبر و شکیبایی را برای خانواده وبازماندگان مسئلت دارم .
 با احترام حجت اله فروزی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بهمئی ومجموعه همکاران
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده هم در پیامی این حادثه تاخ را تسلیت گفت.
در متن پیام آمده است:
به نام خدا 

ضایعه درگذشت مرحومه ملک زاده و فرزندانش چنان اندوهی در دو شهرستان بهمئی و لنده ایجاد کرده است که همه اهالی دو شهرستان خود را صاحب عزا می دانند.

آسمان شهر رنگ غربت گرفته است. بانویی از جنس فرهنگ و هنر، قران و عترت در حالی به دیار معشوق شتافت که نام نیکش ورد زبان ها است 
سنگینی این غم عظما دو ایل بزرگ و ریشه دار طیبی و  بهمئی را داغدار نموده است .
ولی باید در مقابل مشیت الهی سر تسلیم فرود آورد که انا لله و انا الیه راجعون.

 این مصیبت بزرگ را به همه اهالی فرهنگ وهنر و قرانی شهرستان های لنده و بهمئی و سراسر استان تسلیت عرض نموده وبرای باز ماندگان از خداوند منان طلب صبر می نماییم.


 اسماعیل زارعی/رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده




بسیم الله الرحمن الرحیم
اَلَّـذيـنَ اِذا اَصابَتـهُم مُـصيـبَـةٌ  قالوا اِنّا لِـلّٰـهِ  وَ اِنّا اِلَيـهِ راجِـعونَ  
آنانکه چون به حادثه سخت و ناگواری دچار شوند (صبوری پیش گرفته و) گویند: ما به فرمان خدا آمده‌ایم و به سوی او رجوع خواهیم کرد

پیامبر اکرم(ص)
گرامی ترین بندگان بعد از انبیاء، علما و سپس حافظان قرآن هستند.

خبر درگذشت خانواده جناب آقای امیدی،فرزندان خردسالشان و بانوی مومنه سرکار خانم زیبا ملک زاده حافظ کل قرآن کریم، از مربیان حلقه های صالحین و بسیجیان فعال درعرصه فعالیتهای فرهنگی و قرآنی شهرستان بوده بسیار دردناک و مایه ی تالم است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده بزرگ بسیج جامعه زنان ،عاملان تعلیم وتربیت وشجره طیبه صالحین، بسیج جامعه ی فرهنگی وقرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بهمئی خانواده های امیدی و ملک زاده تسلیت عرض مینماییم.


سرهنگ دوم پاسدارسیدروح الله شاهینی/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی



《پیام تسلیت فرماندار شهرستان لنده به مناسبت درگذشت قاری وحافظ قران خانم ملک زاده》
«دارا کریمی نژاد»فرماندار شهرستان  لنده با ارسال پيامي در گذشت قاری وحافظ کل قران مرحومه خانم ملک زاده وفرزندان دلبندشان  را تسليت گفت.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان«دارا کریمی نژاد»فرماندار لنده با ارسال پيامي در گذشت این بانوی گرامی را تسليت گفت.
بسمه‌تعالی
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

 «كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنا تُرْجَعُونَ » 
 خبر رحلت قاری و حافظ کل قرآن، شخصیت فرهیخته فرهنگی و قرآنی، مدیر و مربی موسسه قرآنی به  همراه فرزندان دلبندش غم و اندوهی فراوان بر شهرمان چیره نمود .
اینجانب  از صمیم دل ٬ مصیبت های وارده را خدمت خانواده های  داغدار ملک زاده و امیدی ٬ جامعه قرآنی و فرهنگی٬ و تمامی مردمان شریف شهرستانهای لنده و بهمئی تسلیت عرض می نمایم . 
انشاء الله خداوند رحمان به بازماندگان صبر و شکیبایی و به همسر مصدوم مرحومه شفای عاجل عنایت فرماید .



بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت خانواده جناب آقای امیدی،فرزندان خردسالشان و بانوی مومنه سرکار خانم زیبا ملک زاده حافظ کل قرآن کریم، از مربیان حلقه های صالحین و بسیجیان فعال درعرصه فعالیتهای فرهنگی و قرآنی شهرستان ، استادی همراه وهم گام در تعلیم تربیت بسیار دردناک و مایه ی تالم است


اینجانب به نیابت از جامعه فرهنگی شهرستان لنده درگذشت بانوی مومنه و فعال فرهنگی  مرحومه مغفوره خانم ملک زاده را به خانواده معزز ایشان، جامعه قرآنی،فرهنگیان، همکاران و شاگردان آن مرحومه تسلیت می گوییم و از ایزد منان برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات را مسئلت می نماییم



علی جاویدان 
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده



گفتنی است زنده یاد زیبا ملک زاده فعال فرهنگی ، روز  به شنبه همراه ۳ فرزندش در حادثه رانندگی در محور دهدشت به گچساران جان خودرا ازدست دادند و دعوت حق را لبیک گفتند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اباف ابابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
تبزررزلخلتبخیفتابانلبنللتتللتنتلتنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار