مصاحبه اختصاصی
سید صادق موسوی اصل یکی از چهره های موفق علمی و ورزشی استان از سادات امامزاده سید محمید ( ع ) روستای طولیان از توابع کهگیلویه بوده و هم اکنون ساکن شهر دهدشت است
کد خبر: ۴۹۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۹ 11 September 2017

هدفم را برای آینده روی کسب افتخارات بزرگ در میادین بین المللی و جهانی هنرهای رزمی متمرکز می کنم و برای پیوستن به لیست مشاهیر هنرهای رزمی جهان تلاش می کنم.

به گزارش اختصاصی خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد، سید صادق موسوی اصل یکی از جوانان موفق در عرصه های  ورزشی و علمی شهرستان کهگیلویه از سادات امامزاده سید محمید روستای طولیان از توابع شهرستان کهگیلویه است و در حال حاضر ساکن شهر دهدشت می باشد. در همین راستا خبرنگار تابناک مصاحبه ای کوتاه و مفید با این جوان موفق انجام داده است که در ادامه بیشتر با این جوان موفق آشنا می شویم.

خودتان را برای خوانندگان بطور کامل معرفی فرمایید؟ 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و خوانندگان گرامی؛سید صادق موسوی اصل فرزند سید مسلم؛ متولد سال 1371؛ فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ساکن شهر دهدشت از توابع شهرستان کهگیلویه میباشم.

 از چند سالگی به ورزش روی آوردید؟
 در سن نوجوانی از طریق پدرم با ورزشهای رزمی آشنا شدم و تا به امروز مشغول فعالیت در هنرهای رزمی هستم.

آیا ورزش در تحصیلات شما تاثیری داشت؟
فعالیت های ورزشی به دلیل تاثیر در سلامت روح و جسم و همچنین تقویت عملکرد ذهن در یادگیری و هماهنگی در کنار تحصیلات برای من بسیار مفید بوده است و خوشبختانه در امر تحصیلات هم موفقیت هایی بسیاری کسب کرده ام 

 تا کنون چه مقام و عنوان هایی کسب نمودید؟ همه را بصورت کامل نام ببرید؟

تا به امروز عناوین و افتخارات مختلفی در سطح ملی و بین المللی کسب کردم از جمله :
(1)موفقیت در استاژ بین المللی آیکیدو

(2)موفقیت در استاژ بین المللی تکواندو itf

(3)کسب مدال طلا در مسابقات کشوری هاپکیدو whf

(4)کسب مدال نقره در مسابقات کشوری کونگ فو

(5) کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز در مسابقات کشوری ووشو

(6) کسب بیش از 10 عنوان قهرمان استانی در استان های فارس ؛کهگیلویه و بویر احمد

 تحصیلات علمی خود را تا کجا رساندید؟
در حال حاضر دارنده مدرک مهندسی فناوری اطلاعات هستم و هچنین دارنده چندین گواهینامه و مقام علمی ملی و بین المللی میباشم؛عضو انجمن بین المللی علوم کامپیوتر آلمان؛دارنده گواهینامه بین المللی mis از موسسه world wide science مالزی همراه با تاییدیه مدرک توسط وزارت امور خارجه مالزی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور؛دارنده مقام اول مسابقات تیم های سایبری دانشگاههای استان خوزستان در بخش طراحی و برنامه نویسی وب

به چه دلیل به ورزش های رزمی روی آوردید؟

با توجه به اینکه ورزشهای رزمی دارای جذابیت ؛تحرک و نشاط زیاد و همچنین حس اعتماد به نفس بالایی در انسان ایجاد میکند به این نوع ورزش علاقمند شدم و تصمیم گرفتم بصورت حرفه ای ورزشهای رزمی را دنبال کنم.

 آیا بعنوان مربی رزمی اکنون فعالیت دارید؟ چه باشگاه هایی دارید؟

در حال حاضر به عنوان مربی و داور رسمی فدراسیون ووشو مشغول به فعالیت هستم و همچنین باشگاهی با نام آکادمی هنرهای رزمی طولیان را تاسیس کردم؛در واقع طولیان نام روستای پدری من هست که به دلیل علاقه زیادی که به زادگاهم دارم این نام را انتخاب کردم.

 چه توصیه ای برای جوانان این شهرستان دارید؟

در ابتدا  برای همه ورزشکاران به خصوص ورزشکاران کهگیلویه بزرگ آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم همراه با تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی همچنان شاهد افتخار آفرینی جوانان این دیار در میادین ملی و بین المللی باشیم

به عنوان یک  جوان که هم تحصیلات علمی دارید و هم رزمی کار دارای عنوان و مقام هستید از مسئولان شهرستانی و استانی چه انتظاراتی دارید؟

انتظار می رود مسئولان بسترهای لازم  را برای همگانی کردن ورزش و جذب حداکثری جوانان به سوی ورزش فراهم کنند و با جذب اسپانسر و کمک های مالی  برای ورزشکاران زمینه را برای ورزش قهرمانی در شهرستان کهگیلویه مهیا سازند.

کلام آخرتان را بگویید؟

ضمن تشکر از خبرنگار تابناک که نسبت به ورزشکاران و قهرمانان کهگیلویه بزرگ احساس مسئولیت کردین و این وقت را در اختیار بنده قرار دادین؛برای شما و تمامی مردم کشورم آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم مثل همیشه جوانان غیور و ورزشکار ما بتوانند افتخارات بین المللی و جهانی بزرگی را برای میهن عزیزمان ایران کسب کنند.

خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
احسنت بر مهندس سید صادق موسوی اصل
افتخار طولیان و سادات عواسی هستی عمو
گنجی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
سلام و درود بر سید صادق عزیز خیلی خوشحال شدم وقتی مصاحبت رو خوندم.ماشاءالله به این همه قهرمانی و مدال کشوری،ان شاءالله قهرمان جهان بشی سید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار