در این مراسم اعضای هیئت رئیسه مشخص شدند و بنابر نتیجه رای گیری ، آقایان ، رهام قاسمی به عنوان رئیس ، محمد شایسته ، نایب رئیس و عبدالله الیاسی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۹۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 11 September 2017
در حالی که شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ، پس از انجام مراسم تحلیف ، در حال اجرای برنامه های خود هستند، شورای شهر لوداب به دلیل نبود همه ی اعضا جهت برگزاری مراسم تحلیف ، تا روز گذشته همچنان بلاتکلیف مانده بود.
صبح روز سه شنبه هفته گذشته سه نفر از اعضای شورای شهر لوداب برای انجام مراسم تحلیف به فرمانداری بویراحمد مراجعه نمودند که به دلیل عدم حضور همه ی اعضا ، این مراسم برای چندمین بار به تعویق افتاده بود!

یکی از اعضای شورای شهر لوداب در همان روز و پس از عدم برگزاری مراسم تحلیف در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای چهارمین بار مراجعه نمودیم که باز هم مانند سه بار قبل ، دو تن از اعضا شورا ، در فرمانداری حاضر نشدند تا مراسم تحلیف برگزار نشود.

رهام قاسمی افزود : امروز برای چهارمین بار با دعوت نامه فرمانداری بویراحمد به محل این فرمانداری مراجعه کردیم اما باز هم این مراسم برگزار نشد تا شورای شهر لوداب همچنان بلاتکلیف بماند.
خروج شورای لوداب از وضعیت بلاتکلیفی
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و در حالی که بر اساس قانون پس از سومین بار عدم حضور اعضای شورا در مراسم تحلیف ، اعضای علی البدل جایگزین غایبین می شدند،ماجرای ادامه دار عدم برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر لوداب ، روز گذشته به پایان رسید و با حضور همه ی اعضا این مراسم برگزار شد تا پنج منتخب مردم برای یک دوره ی چهارساله مدیریت شهر لوداب را نظارت کنند.
در این مراسم اعضای هیئت رئیسه مشخص شدند و بنابر نتیجه رای گیری ، آقایان ، رهام قاسمی به عنوان رئیس ، محمد شایسته ، نایب رئیس و عبدالله الیاسی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.
بنابر این گزارش ، قرار است در اولین جلسه رسمی شورای شهر لوداب شهردار این شهر انتخاب می شود که بنا به شنیده های تابناک ، شهردار کنونی در این سمت ابقا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار