کد خبر: ۴۹۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 11 September 2017
روز گذشته غلام محمد زارعی بهمراه جمعی از مدیران استان و شهرستان در جمع اهالی روستای کوشک علیا حضور یافت و با استقبال گرم انها همراه شد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طی این سفر و دیدار گرم و صمیمی که به کلنگ زنی پروژه اجرای شبکه آبیاری قطره ای باغات روستای کوشک علیا که بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات این روستا را تحت پوشش آبیاری قطره ای قرار خواهد داد با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال ، انجامید.


غلام محمد زارعی ضمن تشکر و قدردانی از اهالی روستای کوشک و همچنین تبریک عید غدیر خم و ابراز خرسندی از همزمانی این اتفاق نیک با ایام مبارک عید قربان و غدیر خم یادآور معضلات خشکسالی و نبود درآمد کافی برای کشاورزان و باغداران از روشهای سنتی شدند و افزودند با عنایت الهی و همچنین همیاری و همدلی مسئولین ، پیمانکار و مردم شریف منطقه با اجرایی شدن این پروژه کشاورزان به درآمدهای قابل قبولی خواهند رسید و با تقلیل بحث هزینه و نیروی کار از این به بعد شوق برای کسب درآمد بهتر افراد بیشتری را بسمت مقوله کشاورزی خواهد کشاند .


و همچنین ایشان با یادآوری این نکته که این پروژه با ظرفیت تامین آب کشاورزی بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات منطقه ، یکی از پروژه های مهم و قابل اتکا در زمینه اقتصاد و معیشت روستائیان است که با تلاش و پیگیری مسئولین و دستگاههای زیربط به مرحله کلنگ زنی رسیده که بنده نیز پیگیر این مساله در خصوص تامین و تخصیص منابع مالی این پروژه عمرانی باشیم ، چرا که امروزه یکی از روشهای صنعتی و و مکانیزه شده در بحث کشاورزی ، استفاده بهینه از آب به روش قطره ای می باشد . 

در پایان با آرزوی توفیق برای مردم شریف این منطقه و همچنین کمک و یاری خدای متعال خواستار این شدند همه ی آنها که برای پیشبرد این مهم سهیم هستند و نقشی دارند دست در دست هم بگذارند تا زودتر شاهد خوشحالی و شادی مردم باشیم و خود نیز با وجدانی آسوده به سمت بهبودی وضعیت مابقی پروژه های عمرانی و صنعتی حوزه ی شهرستان حرکت کنیم تا زودتر به افق پیش بینی شده در زمینه ی آبادانی منطقه دست یابیم.

در این سفر یک روزه مدیر کل کشاورزی استان ، فرماندار بویراحمد ، رییس جهاد کشاورزی شهرستان ، ریاست بنیاد مسکن شهرستان و آقای محمدی رییس دفتر نماینده ، نماینده بویراحمد و دنا را همراهی نمودند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار