مرکز خدمات جامع سلامت خیر ساز دهستان قلعه دختر در شهرستان کهگیلویه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی روز سه شنبه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 12 September 2017
مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز دهستان قلعه دختر در شهرستان کهگیلویه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی روز سه شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: این طرح توسط یک خیر در زمینی به مساحت 384 متر مربع ساخته شد.کورش داوری اعتبار هزینه شده در این طرح را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد.به گفته وی جمعیت تحت پوشش این طرح بیش از پنج هزار نفر است.
داوری بیان کرد: در این مرکز خدمات جامع پزشکی از جمله مامایی، ازمایشگاه ،تزریقات و پانسمان و سایر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
نماینده شهرستانهای چهارگانه هم در این آیین گفت که بیش از 110 میلیارد ریال طرح خیر ساز در زمینه های مختلف در شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در حال اجراست.مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه می گویند که با توجه به بهره برداری ساختمان مرکز خدمات جامعه سلامت قلعه دختر، این مرکز با مشکلاتی از جمله نبود امبولانس و بروز نبودن تجهیزات پزشکی مواجه است.
20 نیرو از جمله پزشک و بهورز در این مرکز به ساکنان 45 روستای دهستان قلعه دختر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند داد.

خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار