تازه ترین جزئیات از عملیات پلیس در دهدشت از زبان رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد
تازه ترین جزئیات عملیات پلیس لحظاتی پیش از سوی سردار انصاری رییس پلیس انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای خبرنگاران تشریح شد.
کد خبر: ۴۹۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 12 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد درجمع خبرنگاران به تشریح عملیات موفقیت آمیز پلیس و کشته شدن عامل شهادت افسرپلیس آگاهی استان پرداختند.

بنا به این گزارش، سردار انصاری گفت:قاتل، شرور و جانی به هلاکت رسیده درسنوات گذشته در چندین استان کشورمان سرقت مسلحانه از چندین طلا فروشی در استان های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد مبادرت نموده بود که رصد و پیگیری و دستگیری این شرور در دستور کار نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگراستان های همجوار بوده تا اینکه در چند روز گذشته محل و مخفیگاه ایشان مشخص گردید.

انصاری درادامه افزود:در این راستا متاسفانه احدی از همکاران سخت کوش و جان نثار ما توسط این شرور به درجه رفیع شهادت نائل گردید که متعاقب این اتفاق ناگوار برای همرزمان این شهید و خانواده بزرگوارش با درخواست های مکرر مردم استان و دعای خیر هم استانی ها و پیگیری و تلاش مجدانه همکارانم در نیروی انتظامی استان بویژه پلیس آگاهی و عوامل اطلاعاتی استان،شب گذشته مخفیگاه این شرور جانی شناسایی گردید و ازشب گذشته محل در محاصره پلیس بوده تا امروز صبح پس از یک درگیری مسلحانه و پرتاب چندین نارنجک ازسوی این قاتل متواری، توسط همکارانم به هلاکت رسیده است.

سردار انصاری گفت: دو نفر از همدستان وی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به افراد خلافکار و بزهکار گفت: افرادی که در اندیشه خود توهم نا امنی محیط ومنطقه را دارند بدانند که پلیس استان باتمام توان وبضاعت خود و لطف خداوند متعال اجازه به هیچ کدام نخواهیم داد جولان دهند و بدانند اگردست از این کاربرندارند سرنوشتی ماننداین شرور برای آنها رقم خواهد خورد.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار