کد خبر: ۴۹۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 12 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پیش از ظهر امروز تاکنون فضای مجازی و رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد معطوف به عملیات پلیسی در دهدشت بود که طی آن از متهمان یک نفر کشته و یک نفر دستگیر شدند.
 بعد از پایان عملیات چند کلیپ کوتاه از این عملیات پلیسی به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی پخش شد و از صدای تیراندازی هایی که به گوش می رسد مشخص است که در این عملیات از سوی دو طرف ده ها گلوله شلیک شده است و بنابه سخنان فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد،چند نارنجک نیز از سوی متهمان مورد استفاده واقع شده است.
  اما نکته جالب در کلیپ های مربوط به این عملیات و توصیفاتی که از حال و هوای این عملیات گردید،حضور جمعی از مردم است که برای تماشا تا نزدیکی محل تجمع کرده اند و برخی از ماموران انتظامی در حال پراکنده نمودن جمعیت هستند که باز این افراد حاضر به همکاری نبوده و خواهان حضور در محل هستند.
 هر چند این تجمعات مردمی در حین حادثه های مهم و دوربین به دست گرفتن ها تنها مختص به کهگیلویه و بویراحمد نبوده اما باید برای درمان این رفتارهای غلط نسخه ای آماده کرد.
اینکه در یک عملیات پلیسی که دهها گلوله و نارنجک رد و بدل می شود و عده ای در نزدیکی محل حادثه به تماشا می ایستند تعجب آور و نگران کننده است.
 امید است با تشکیل کارگروهای فرهنگی و جامعه شناسی جهت بررسی رفتارهای غلط با  همکاری پلیس و صداو سیمای استان آموزش های لازم داده شود تا شاهد اتفاق ناگوار در آینده نباشیم.
منبع/فانوس زاگرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار