مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش حسین پناهی و روز سینما
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش حسین پناهی و روز سینما گفت : عطر سخن حسین پناهی برای دوستدارانش همیشه ماندگار است
کد خبر: ۴۹۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰ 13 September 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رضا دهبانی پور در همایش افلاطون کنار بخاری در سوق ضمن تبریک روز سینما به همه هنرمندان و سیمنا دوستان گفت: امشب به مناسب سالروز درگذشت هنرمند شهیر حسین پناهی و به بهانه روز سینما اینجا جمع شدیم.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده یاد حسین پناهی یکی از شخصیت‌های بی‌بدیل و نام‌آور عرصه هنر در کشور بود که عطر سخن نغز و پرمغزش و درون دریای اش برای مخاطبین و دوستدارانش همیشه ماندگار است.
رضا دهبانی پور با بیان اینکه هنرمندان یکی از گنجینه‌هایی هستند که به عنوان مفاخر در یک منطقه از آنها نام برده می‌شود افزود: تجلیل از هنرمندان در عرصه‌های مختلف و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند هم به معرفی شخصیت این هنرمندان بزرگ منجر شود و هم در معرفی استان ما به کشور و جهان کمک کند.
وی با بیان اینکه ما این برنامه‌ها را از مدت‌ها پیش شروع کردیم و هم شخصیت‌های فرهنگی و هم شخصیت‌های هنری را به گونه‌های مختلف در بخش ها معرفی کردیم، گفت: در مناطق برنامه‌هایی در همان سطح برگزار و در صورتی که لازم باشد برنامه هایی در سطح استانی و کشوری نیز برگزار می‌کنیم.
دهبانی پور عنوان کرد: به زودی کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله ملک حسینی که یکی از مشاهیر فرهنگی استان ما هستند را در مرکز استان برگزار می کنیم.
وی بیان اینکه  بیش از ١٣ سال از درگذشت مرحوم حسین پناهی می‌گذرد اما همچنان یاد و خاطره این هنرمند شهیر برای مردم این دیار زنده و ماندگار است.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : زنده یاد حسین پناهی یکی از مفاخر استان کهگیلویه وبویراحمد است و برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند هم در مقام تجلیل و هم در معرفی شهرستان و استان موثر باشد و با توجه به اینکه این بزرگداشت ها می‌تواند ظرفیت فرهنگی و هنری استان را معرفی و ارتقا دهد نیاز است که به  چنین همایش هایی توجه ویژه داشته باشند. 

خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار