سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، به استان لرستان می رود و علی محمد احمدی جایگزین وی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد می شود تا دو استان لر نشین اولین تغییرات دولت در دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی باشند.
کد خبر: ۴۹۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 13 September 2017
پس از رایزنی های فراوان و تایید و تکذیب های پی در پی در خصوص تغییر استانداران بالاخره روز گذشته و با جدی تر شدن خبرهای مربوط به تغییرات که از زبان سخنگوی دولت هم بر آن تاکید شد ، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، به استان لرستان می رود و علی محمد احمدی که اصلیتی ایلامی دارد و نماینده دهلران در مجلس شورای اسلامی بوده است ، جایگزین وی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد می شود تا دو استان لر نشین اولین تغییرات دولت در دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم‌ خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر استاندار لرستان را به فال نیک می‌گیرم.
محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان داشت:تغییر و تحول در همه جا وجود دارد که برخی اوقات این تحولات خوب بوده و گاهی اوقات بد است.
وی پیرامون تغییر استاندار لرستان گفت:در هر حال تغییر استاندار تصمیمی بوده که از سوی دولت گرفته شده است و لذا این تغییر را به فال نیک می‌گیرم.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:به نظر می‌رسد انتخاب سید موسی خادمی به عنوان استاندار جدید لرستان قطعی بوده و وی به عنوان جایگزین بازوند از سوی هیات دولت معرفی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:برای انتخاب استاندار لرستان تلاش کردیم که یک نیروی جوان و کارآمد انتخاب شود اما در هر صورت در انتخاب استاندار مسائل مختلفی وجود دارد و موضوعات مختلفی مطرح می‌شود.
بیرانوندی ضمن تقدیر از زحمات بازوند در مدت حضور در لرستان، گفت:امیدواریم سید موسی خادمی که از لحاظ فرهنگی و قومیتی نیز با ما نزدیک است،بتواند منشاء خیر و برکت برای لرستان باشد و با تصمیمات مناسب و ایجاد تغییرات صحیح انتظارات را برآورده سازد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
بنا بر این گزارش و طی حکمی از سوی وزیر کشور " دکتر علی محمد احمدی" بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم منصوب شده است .
احمدی که متولد 1344 است ، دارای مدرک دکترای علوم اقتصادی می باشد .
وی نماينده سابق شهرستان دهلران در مجلس شورای اسلامی بوده که عضویت كميسون تلفيق را در کارنامه کاری خود دارد .
احمدی كاندیداي رياست ديوان محاسبات و مشاورعالي وزیر نفت نیز بوده است .
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از دوستان نزدیک غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی است .
 
تغییرات استانداران با استان های لر نشین کلید خورد + جزئیات و تصاویر

سوابق استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد :

مدیرکل دفتر منابع مالی و بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دبیر دبیرخانه ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

معاون مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی کشور

ریاست پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس

عضو شورای مشاوران دیوان محاسبات کشور

عضو گروه پژوهشی عدالت و رفاه اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو کمیته آموزش (آموزش و توسعه پایدار) کمیسیون ملی یونسکو

نماینده پارلمان جمهوری اسلامی ایران در سازمان تجارت جهانی (ژنو، سوییس ـ ۲۰۱۳)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار