واکنش عدل هاشمی به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد
هاشمی به نخبگان سیاسی ، گروه ها و احزاب توصیه کرد ، از تجارب گذشته درس بگیرند و در خصوص انتظار خود از استاندار جدید ، گفت : استان ما نیاز مبرم به مدیران لایق ، شایسته و کاردان دارد که انتظار می رود استاندار جدید فارغ از مسائل سیاسی ، چنین مدیرانی را منصوب نماید.
کد خبر: ۴۹۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 13 September 2017
پس از اعلام تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، به عنوان مهکترین مسئولین غیر دولتی هستند که باید با وی کار کنند و قاعدتا در این خصوص با چالش های روبرو می شوند که باید تلاش نمایند ، فضای چالش به حداقل و فضای همکاری به حداکثر یرسد ، چیزی که عدل هاشمی پور بر آن تاکید فراوان دارد.
نماینده کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابنک کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن اعلام این نکته که با استاندار جدید کاملا آشنا هستم ، گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد ، از محروم ترین استان های کشور است و نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد به همین خاطر " دکتر علی محمد احمدی" می توند با بهره گیری از نخبگان ، استان در کار خود موفق باشد .
عدل هاشمی با اشاره به اینکه بکارگیری استاندار بومی کمک بزرگی به استان بوده است ، افزود : خادمی یکی از موفقترین استانداران دولت هست که توانست با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها و امکانات رویه ی خوبی را در استان پایه گذاری کند و با دعوت مسئولین کشوری به استان ، کمک بزرگی در جهت کمک به رفع محرومیت ها بنماید بنابر این از استاندار جدید انتظار می رود همان رویه را با جدیت و شدت بیشتری ادامه دهد .
توصیه به نخبگان سیاسی
هاشمی به نخبگان سیاسی ، گروه ها و احزاب توصیه کرد ، از تجارب گذشته درس بگیرند و در ادامه گفت : 40 سال است که روند سیاسی کاری را تجربه کرده ایم ولی همچنان در فقر ، محرومیت و توسعه نیافتگی درجا می زنیم. بهتر است بار دیگر به گذشته برنگردیم و از گذشته عبرت بگیریم و در راستای توسعه استان حرکت کنیم و از هر سیم خارداری عبور کنیم.
وی ادامه داد : در این 40 سال توجه به زیر ساخت ها مغفول واقع شده است و همه باید بپذیریم که ضرر کردیم . استان های اطراف ما مسیر توسعه را در پیش گرفتند و از ما جلوتر هستند. باید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را با جدیت بیشتر ادامه دهیم .
هاشمی افزود : باید فضای سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی استان را برای کار مهیا کنیم که اگر این فضا مهیا نشود ، با تغییر استاندار هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.
استاندار جدید را کاملا می شناسم
عدل هاشمی در ادامه افزود : استاندار جدید را کاملا می شناسم . در دورانی که اینجانب مجری قرارگاه خاتم الانبیاء بودم آقای احمدی نماینده دهلران استان ایلام بود و پروژه هایی همچون آبرسانی و گازرسانی به حوزه انتخابیه ایشان را انجام داده ایم.

هاشمی با تاکید برسابقه دار بودن دوستی خود با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: آقای احمدی استاندار آینده استان کهگیلویه و بویراحمد فردی باتجربه و متعهد در حوزه های مختلف بوده و از اینکه دولت دوازدهم ایشان را برای استانداری استان ما انتخاب کرده اند جای تقدیر دارد.
بر سر راه خود مشکلی نمی بینم
هاشمی در ادامه در خصوص روند تغییر استاندار بر پروژه های حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، گفت : خوشبختانه همه ی پروژه های این حوزه ملی هستند و به روال طبیعی راه خود را ادامه می دهند و در این خصوص مشکلی احساس نمی کنم ضمن اینکه مطمئنا با توجه به روحیه استاندار جدید ، پروژه های این حوزه ی انتخابیه سرعت و شتاب بیشتری خواهند گرفت .
وی افزود : ما به دور از حواشی سیاسی پروژه ها را پیگیری کردیه ایم و توانسته ایم از سه منبع ، دولت ، جذب سرمایه ی سرمایه گزاران و خیرین در جهت توسعه چهار شهرستان بهره ببریم.
انتظارات از استاندار جدید
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد : همه باید با استاندار جدید همکاری کامل داشته باشیم و شک نکنیم که تعامل خوبی بین مجلس و دولت جهت کمک به توسعه وجود دارد .
وی افزود : از استاندار جدید انتظار می رود در وهله ی اول ، مطالعات و پیش شناخت درستی از استان داشته باشد. محرومیت ها را شناسایی و متناسب اقدام شود.
هاشمی انتظار دوم خود را به حوزه ی مدیران معطوف کرد و گفت : استان ما نیاز مبرم به مدیران لایق ، شایسته و کاردان دارد که انتظار می رود استاندار جدید فارغ از مسائل سیاسی ، چنین مدیرانی را منصوب نماید.
این نماینده مجلس یکی دیگر از مهمترین انتظارات از استاندار جدید را ادامه روند دعوت از مسئولین کشوری با جدیت و تلاش بیشتر ، عنوان کرد.
هاشمی در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : حقیقتا خادمی در کار خود موفق بود و توانست برای بسیاری از مشکلات استان راه چاره مشخص و با تعامل مثال زدنی ، کارنامه موفقی از خود بر جای بگذارد که امیدوارم در استان لرستان هم موفق باشد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Germany
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
سردار سازندگی یعنی مرد عمل ... خسته نباشی سردار سرافراز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار