در این مرحله بخشی از کل سود متعلق به این سه گروه پرداخت خواهد شد و در ماه های آتی باقی مانده سود این افراد واریز خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 13 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بازار نیوز ، سازمان خصوصی سازی به زودی و پس از هماهنگی های لازم و حداکثر تا پایان شهریور ماه واریز سود سهام عدالت بخشی از مشمولین سهام عدالت (ثبت شده در سامانه سهام عدالت) را آغاز خواهد نمود.

بر این اساس، مشمولین دارای تخفیف یعنی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی و مددجویان سازمان بهزیستی کشور و همچنین کلیه روستاییان و عشایر که در گذشته تحت همین عنوان ثبت نام نموده اند، جزو مشمولین اولین مرحله دریافت سود سهام عدالت در سامانه سهام عدالت خواهند بود.

در این مرحله بخشی از کل سود متعلق به این سه گروه پرداخت خواهد شد و در ماه های آتی باقی مانده سود این افراد واریز خواهد شد.

همچنین، سود سایر مشمولین سهام عدالت نیز در مراحل بعدی و به تدریج به حساب آنان واریز خواهد شد.


نکته مهم: صرفا آن دسته از مشمولین در قید حیات که در هر یک از سه گروه شامل مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی و روستاییان و عشایر ، قبلا شماره شبا بانکی خود را در سامانه سهام عدالت به ثبت رسانیده و تایید شبا خود را در همین سامانه مشاهده نموده اند، می توانند در اولین مرحله پرداخت، از سود برخوردار شوند.

سایر مشمولان نیز به تدریج و در مراحل بعدی از سود برخوردار می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار