مدیر کل روابط عمومی استانداری خبر داد
سید محمد تقوی : قرار هست این سیاستمدار علمی و اخلاقی در این برنامه زنده تلویزیونی علاوه بر گزارشی از دستاوردهای دولت یازدهم در بخشهای مختلف در کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولین استان ، تقدیر کند.
کد خبر: ۴۹۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 September 2017
صبح امروز فضای سیاسی کشور متاثر از خبر انتصاب استانداران برخی استان های کشور بود که دو خبر آن مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
یکی از این انتصابات مربوط به انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگری مربوط به انتصاب استاندار لرستان بود که اینهم به صورت مستقیم به کهگیلویه و بویراحمد ، مربوط می شود و طی حکم صادره رئیس جمهور ، سید موسی خادمی استاندار فعلی این استان ، به سمت استانداری لرستان منصوب شده است.
از آنجا که کوچ خادمی از کهگیلویه و بویراحمد به استان لرستان قطعی شده است ، قرار است امشب سید موسی خادمی در برنامه زنده تلویزیونی ضمن تقدیر از مردم و مسئولان استان، برای همکاری با وی در این مدت تصدی پست استانداری ، با مردم استان خداحافظی نماید.
مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، در گفتگو با تابناک اعلام کرد : دکتر خادمی یکی از معدود استانداران استان بود که با داشتن روحیه ی عشایری توانست ، ارتباط بسیار خوبی با مردم برقرار کند. ضمن اینکه در دیگر ارتباطات با مسئولین هم از روحیه تعاملی خوبی برخوردار بود و معمولا مشکلات استان در حوزه های مختلف را با مدیریت خاصی مرتفع می نمود.
سید محمد تقوی افزود : دکتر خادمی در دوران مدیریت خود بر استان ، همواره دغدغه مشکلات مردم را داشت و با توجه به آشنایی کاملی که با فرهنگ مردم داشت، کمترین چالش ها در دوران مدیریت وی را داشتیم.
 
وداع خادمی با مردم کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی + جزئیات 
 
تقوی گفت : به خاطر ارج گذاری بر همکاری های مردم و مسئولان استانی و همچنین ارائه گزارشی از عملکرد دولت یازدهم ، امشب راس ساعت 21 و 40 دقیقه دکتر سید موسی خادمی، استاندار پیشین استان کهگیلویه وبویراحمد و استاندار فعلی استان لرستان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی " در مسیر توسعه " از طریق شبکه استانی دنا به صورت زنده و مستقیم با مردم استان سخن می گوید.

وی افزود : قرار هست این سیاستمدار علمی و اخلاقی در این برنامه زنده تلویزیونی علاوه بر گزارشی از دستاوردهای دولت یازدهم در بخشهای مختلف در کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، سیاسیون ، احزاب، گروهها، اصناف و همه اقشار تقدیر کند.
تقوی در پایان و در خصوص زمان تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید استان گفت : فعلا زمان این مراسم اعلام نشده است و پس از هماهنگی های لازم ، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار