کهگیلویه و بویراحمد
جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 14 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این نهاد هر سال پیش از آغاز سال تحصیلی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، بسیج، سازمان صدا و سیما و همچنین با مشارکت خیران، مساجد و مراکز نیکوکاری  در جشن عاطفه ها کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می کند.
محبی افزود: امسال همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در دو مرحله برگزار می شود که مرحله نخست آن روزهای 23 و 24 شهریور با استقرار پایگاه ها در نقاط مختلف شهرها و روستاها و مرحله دوم این طرح 19 مهر در مدارس برگزار می شود.
 وی با بیان اینکه در بیست و سومین جشن عاطفه ها 606 پایگاه ثابت و سیاردر استان فعال است ادامه داد: از این تعداد، ۵۰۶ پایگاه در مدارس و بقیه در میادین و خیابان های مراکز شهر‌های استان برپا شده است.
 وی گفت: این جشن تا روز جمعه ادامه دارد و پایگاه های این نهاد در میعادگاه های نماز جمعه نیز برپا می شود.
محبی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه ‌های سال گذشته حدود 10 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد، افزود: امسال تعهد شده با به کارگیری همه امکانات و با مشارکت نهادها، ادارات و سازمان های استان این مبلغ به 13 میلیارد ریال افزایش یابد. 
 محبی اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ هزار و ۱۲۴ دانش آموز و دانشجو در استان زیر پوشش این نهاد هستند که از این تعداد هشت هزار نفر دانش آموز هستند.

خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار