مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم در انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، گفت: امروز وظیفه همه ما مسولان است که به انتظارات مردم پاسخ دهیم.
کد خبر: ۴۹۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵ 15 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از کهگیلویه، محمود مؤمن‌نسب روز گذشته در بازدید از واحدهای شهرداری  دهدشت  با اشاره به خاک خوردن بخشی از ماشین‌آلات شهرداری خواستار ساماندهی این اموال شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، تصریح کرد: چندین واحد اتوبوس شهرداری سال‌هاست که در پارکنیگ خاک می‌خورند و این در حالی است که شهرداری با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده است.
مومن نسب از واحد نقلیه و ماشین آلات به قلب تپنده شهرداری نام برد و گفت: چنانچه کمبود ماشین آلات وجود دارد دستور خرید آنها یکی از اولویت‌ها باشد.
مؤمن‌نسب وضعیت شهر دهدشت را نا به سامان و نگران کننده دانست و گفت: مردم از وضعیت موجود راضی نیستند و توقع پیشرفت دارند.
این مسؤول، با بیان اینکه دهدشت شهر رده سومی است، تصریح کرد: از همه مسؤولان شهرستان می‌خواهم که شهردار را حمایت و پشتیبانی کنند تا دهدشت به شهر تبدیل شود.
وی در ادامه ادعا کرد: رویکرد دلسوزانه همراه با تخصص در شهر در حال شکل‌گیری است که اگر از این رویکرد استفاده نکنیم شاهد پس‌رفت شهری خواهیم بود.
مؤمن‌نسب گفت: از مسؤولان خواهش می‌کنم تلاش کنند این تفکر را حمایت کنند تا بتوانیم شهری آباد داشته باشیم.وی، خاطرنشان کرد: مردم از وضعیت دهدشت گلایه‌مند و نگرانند، مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند در انتخابات انتخاب خوب داشتند و امروز وظیفه ما مسؤولان است کمک کنیم تا شاهد رونق در این شهر باشیم.

خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دیوجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
انشاءالله با همکاری مسئولین و مردم شاهد تحویل در شهر دهدشت باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار