کد خبر: ۴۹۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 15 September 2017
بعضی آقایان خواب هستند و اتفاقات بیرون مرزها را نمی‌بینند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به همه این موارد باید خیلی فراتر از مرزها را دید اما متاسفانه بعضی از آقایان خواب هستند و اتفاقات بیرون از مرزها را نمی‌بینند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در اختتامیه دوره خط امام دانشجویی این استان با بیان اینکه یک فرد می‌تواند یک دانشگاه را تحت تاثیر صحبت خود قرار دهد و به نوعی همه را همراه خود قرار دهد، گفت: در هر جایی یک حرکتی انجام شود معمولا یک اتاق فکر محدود، مشخص و منسجم آن جریان را مدیریت می‌کند.

وی افزود: باید دقت کرد که چه موضوعی را و به چه نحوی طرح می‌کنیم.

بوعلی با اشاره به اینکه هیچ گاه نباید فکر کنیم که دشمنی غرب و آمریکا و به ویژه صهیونیسم صرفا متوجه ما به تنهایی می‌باشد، تصریح کرد: اساسا آنچه که مشخص است این است که آنها با تمدن شرق مشکل دارند البته در بعضی از جاها مثل ایران اختلاف و مشکل ایدئولوژیک جدی و عمیق است و در جایی دیگر سطحی است.

فرمانده سپاه فتح استان تاکید کرد: غرب به دنبال تغییر فرهنگی و ایجاد یک حاکمیت مطیع در شرق است.

وی با اشاره به ذهنیت غلط و اشتباه غرب در خصوص کشورهای جهان سوم، گفت: غرب اینطور طرح می‌کند که کشورهای جهان سوم همچون دانش‌آموزان استثنایی و عقب مانده می‌مانند که باید علاوه بر آموزش به آنها، کنترل نیز شوند.

بوعلی با بیان اینکه منفعت غرب در بی‌ثباتی کشورهای جهان سوم و شرق است، تصریح کرد: آنها همواره بی‌ثباتی را برای این کشورها خواسته‌اند و کودتا در ترکیه، یا اتفاقات پاکستان، تشکیل گروه‌های تکفیری و .... همه در ادامه همین منفعت طلبی‌ها بوده است.

فرمانده سپاه فتح استان، ایران را به دلیل اینکه همواره مدافع حق‌گویی و مدافع مظلومان بوده است بزرگترین مزاحم غرب و آمریکا دانست، و افزود: با توجه به همه این موارد باید خیلی فراتر از مرزها را دید اما متاسفانه بعضی از آقایان خواب هستند و اتفاقات بیرون از مرزها را نمی‌بینند.

وی تاکید کرد: باید پرسید غرب چه گلی به سر کشورهایی زده است که در طول این سال ها به آنها هجوم برده و آنها را به بهانه‌های مختلف اشغال کرده است که حالا بخواهد آن گل را به سر ما بزند.

برچسب ها: سردار بوعلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار