غلام محمد زارعی : شاید زمانی من درخواست انتقال به وزارت دفاع بدهم یا از شهری به شهر دیگر درخواست انتقال بدهم. این ها هیچ کدام غیرقانونی نیست و معمول است.
کد خبر: ۴۹۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 15 September 2017
نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: رفتن به وزارت نفت مربوط به دو سال گذشته یعنی برج ۴ سال ۹۴ است. من ردیف استخدامی داشتم و پیش از آن تقاضایی مبنی بر انتقال به وزارت نفت داده بودم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگویی درباره خبر استخدامش در وزارت نفت که طی روطهای اخیر در سایت‌های مخالف وزارت نفت منتشر شده؛ گفت: این موضوع مربوط به دو سال گذشته یعنی برج چهار سال ۹۴ است. من پیش از آن تقاضایی مبنی بر انتقال به وزارت نفت دادم.
وی در ادامه افزود: انتقال و استخدام دو مقوله جدا هستند، چنانچه اگر کسی استخدام دولت نباشد و بخواهد استخدام شود مجموعه کارهایی باید انجام بگیرد. درباره من این موضوع انتقال بود، به عبارتی من کارمند دولت بودم و تقاضا کرده‌بودیم از وزارت کشور به وزارت نفت انتقال پیدا کنیم.
نماینده مردم بویر احمد و دنا با اشاره به اینکه دو سال پیش با تقاضای ما موافقت شده است، تاکید کرد: نتیجه این درخواست که اعلام شد من حتی آن را پیگیری هم نکرده‌ام. بنابراین من استخدام وزارت نفت نشده ام، استخدام برای افرادی است که دارای ردیف استخدامی نبوده اند. من کارمند دولت بوده ام و این پروسه طبیعی است که فردی تقاضای انتقال از وزارتخانه به وزارتخانه دیگری را بدهد.
وی در ادامه افزود: شاید زمانی من درخواست انتقال به وزارت دفاع بدهم یا از شهری به شهر دیگر درخواست انتقال بدهم. این ها هیچ کدام غیرقانونی نیست و معمول است.
زارعی درباره فرآیند این کار گفت: پس از درخواست مبدا و مقصد باید موافقت خود را اعلام کنند و استعلام‌هایی دارد که زمان بر است. این موضوع هم مربوط به ۲ سال پیش است و مربوط به حضور من در مجلس نهم است. چون من نماینده هستم حتی موضوع را پیگیری هم نکردم ولی گویا موافقت شده اما پیگیر جزییات آن نبودم.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: من حتی در جریان نیستم که به کدام بخش وزارت نفت منتقل شده ام. این حساسیت ها که مطرح می‌شود و این روزها بیشتر شده است مربوط به استخدام است اما من از ۲۸ سال پیش ردیف استخدامی داشتم.
وی در ادامه افزود: من پیشتر و در سال ۶۸ که پس از جنگ فعالیت می‌کردم، کارمند وزارتخانه دیگری بودم در سال ۷۳ درخواست انتقال به وزارت کشور دادم البته به درخواست دستگاه مقصد که استانداری بود. در حال حاضر هم داستان همین است من درخواست انتقال داده‌ بودم و دستگاه مبدا و مقصد ۲ سال پیش با آن موافقت کردند. طبیعتا اگر خلاف قانونی باشد در بحث استخدام است، نه انتقال.
چندی پیش خبری مبنی بر استخدام جلیل مختار و غلام محمد زارعی در وزارت نفت منتشر شد این در حالی بود که پس از انتقاد هدایت الله خادمی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس به عملکرد وزارت نفت در جذب نمایندگان، علی لاریجانی رییس مجلس در جلسه بررسی عملکرد و برنامه بیژن نامدار زنگنه، وزیر پیشنهادی نفت اعلام کرده بود در صورت اثبات چنین ادعایی با مجلس با وزیر نفت برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بندیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
سلام.
اقای زارعی هیچ خبطی نکرده، فقط زمانی که از رای مجدد و ورود به مجلس دهم نا امید شده بود، سعی کرد با انتقال به شرکت نفت از بویراحمد خارج شود و به جای بازنشته شدن با حقوق کم وزارت کشور، با حقوق و مزایای شرکت نفت بازنشسته شود. که البته دست های نامرئی در شورای نگهبان و غیره، به قبولی مجدد وی کمک نمود و این برنامه به هم خورد.
اصلاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
1- بازنشستگی از استانداری که با حکم حداکثر 5 میلیونی آقای زارع همره خواهد بود ، کجا و بازنشستگی از وزارت نفت که دو برابر خواهد شد؟
2- حقوق کنونی 15 و 20 میلیونی نفتی ها کجا و حقوق استانداری ها و آموزش و پرورسی ها کجا؟
3- حقوق کارکنان شرکت های نفتی و شرکت های وابسته به بانک های ملی و سپه را که به سفارش تاج ها و خدادادها و غلام ها و ... به چند ده میلیونی می رسد ، کجا و حقوق اصلاح طلبان پاکدست ستمدیده در کنج عزلت ، کجا؟
ای مردم ستمدیده و پاک سرشت و صادق و دین دار بویراحمد و گچساران و کهگیلویه !
بیدار شوید و به فکر 2 سال آینده باشید و غلام ها که باید غلام مردم باشند ، با ثروت های کلان خویش ، آقایی می کنند.
بیدار باشید و اصلاح طلبان پاک و باهویت را مددکار باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار