نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:هیچ حاشیه ای را هم بنده نپذیرفتم و وارد نمی شوم و خواهشم از مردم عزیز چرام این است که وارد حاشیه ها نشوند.
کد خبر: ۴۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 15 September 2017
نماینده کهگیلویه بزرگ طی سخنانی خطاب به مردم چرام گفت:چرامی های عزیز این قدر به مسائل سیاسی دامن نزنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار عدل هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از بهورزان چرام گفت:شهرستان چرام ظرفیت ها و استعدادهای خوبی دارد و شبکه بهداشت و درمان چرام خوشبختانه از روزی که مهندس جعفری آمدند ساماندهی کردند.

وی افزود:یک تزلزلی به دلیل مشکلات عدیده در شبکه بهداشت و درمان چرام بود که بنا به هر دلیلی آن معضلات برطرف شد البته از کسانی که قبلا زحمت کشیدند تشکر می کنم.
هاشمی با اشاره به اینکه برای هرکاری نقشه راه مشخص است بیان کرد:نقشه راه ما برای حوزه بهداشت مشخص است برای بحث راه ها,اقتصادی,عمرانی و فرهنگی نقشه راه من طراحی شده است.
وی افزود:هیچ حاشیه ای را هم بنده نپذیرفتم و وارد نمی شوم و خواهشم از مردم عزیز چرام این است که وارد حاشیه ها نشوند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص بیمارستان چرام تاکید کرد:آقای نعیمی باید مدیریت کنند و قرارداد ببندند تا پیمانکار طبق زمان بندی کار خود را پیش ببرد.
وی بیان کرد:سونوگرافی چرام را نامه آن را نوشتم و در زمان رای اعتماد به وزرا مجوز سونوگرافی چرام و اورژانس هوایی دهدشت را گرفتم.
هاشمی پور گفت:نقشه راه من برای همه شهرستان ها مشخص است و الان بحثم نظارت است. و دنبال کلنگ زنی نیستمِ.
وی با اشاره به منابع محدود دولت گفت:این آمار و ارقام های میلیاردی که در مورد بودجه گفته می شود عدد خوبی است ولی تحقق پیدا نمی کند چرا که من از شرایط اقتصادی دولت خبر دارم.
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی گفت:ما باید هلدینگ های دولتی و خیرین را به منطقه بیاریم و فعال کنیم ,قبول کنید به این امر بی تفاوت بودیم.
وی با اشاره به احداث درمانگاه های خیر ساز در بردیان چرام و کلایه گفت:این ۴۰سال نمی شد از این توانمندی ها استفاده کرد؟بنیاد برکت نبود برای بیمارستان چرام؟لوله های آب توگبری از کجا اومده چرا نمی خواهیم از این خیر اسمی بیاوریم؟
هاشمی پور بیان کرد:چرا این همه مدارس ساخته می شود در دهدشت,سادات و این درمانگاه ها را چرا اینها را که نزدیک به ۱۲میلیارد تومان هزینه شده نمی بینیم این ها خودشان یک دولت است.
وی افزود:من حرفم با دوستان این است اگر قدرشناس بودیم قطعا چندبرابر می آوریم.
هاشمی پور خطاب به مردم چرام گفت:این قدر دامن نزنیم به مسائل سیاسی ,هیچ جای حوزه انتخابیه ام چشمه بلقیس ندارد شما دارید,هیچ جای حوزه انتخابیه ام باغ عمران,زمین های حاصلحیز و نعمت های فراوان دیگر ندارد اما شما دارید.
وی افزود:بیایید دامن نزنیم به مسائل سیاسی و خط بازی این ها را جمع کنید به خدا چرام ساخته می شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:روشنایی ورودی دهدشت حتما باید تا چرام کشیده شود ,گناه من چیست که نباید شهرهای من تمیز باشد .
وی بیان کرد:به خدا وقتی این جوان ها را می بینم دلم می سوزد.
وی با اشاره به فسفات چرام بیان کرد:شریعتمداری را نصفه شب به فسفات چرام آوردم و به کوری چشمان همان افراد مریض تعیین تکلیف شد.
هاشمی پور گفت:بیایید دست در دست هم به فکر پیشرفت و توسعه شهرستان چرام باشیم.
یاریزاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بندیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
سلام.
به این نماینده تراز نظام اسلامی تبریک میگویم.
نمایندگی مردم را با معامله اخیر و رای به وزیر در ازای سونوگرافی کامل نمودید.
بنده ی خدا، نماینده در رای خود باید حق را در نظر بگیرد نه اینکه به ازای رسیدن به چیزی که حق موکلانش بوده چشم بر فساد موجود ببندد.
خدا عاقبتمان را به خیر کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
اتفاقا لابی با وزیران برای کارهای عمومی بهترین و پاکترین سیاست موجوده ، بهتر از قبلی هاست که فقط کار شخصی برای خواصشون می کردن
عبدیانی
|
United States
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
خسته نباشی سردار عزیز و معزز ... خدا قوت دلاور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار