در برنامه‌های مهم تودیع و معارفه گاه افرادی در ردیف اول می‌نشینند که هیچ ارتباطی با برنامه ندارند و اصولا حضور آن‌ها در چنین نشست‌هایی ضرورت ندارد.
کد خبر: ۴۹۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 15 September 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بی‌سلیقگی‌ها در همه زمینه‌ها بوده‌ایم.

از ساخت و سازهای آن چنانی گرفته تا کوچکترین و ریزترین کارها در استان که از گذشته تاکنون دچار بی‌سلیقگی متولیان امر بوده است.

در کهگیلویه و بویراحمد حتی در پذیرایی از مهمانان خود هم بی‌سلیقه بوده‌ایم و برنامه‌ها را به بدترین شکل ممکن برگزار می‌کنیم که باز هم تأکید می‌شود این کم سلیقگی مربوط به امروز نیست که کسی برآشفته شود.

یکی از این کم سلیقگی‌ها به برنامه‌های تودیع و معارفه برمی‌گردد که در آن‌ها هیچ اصلی رعایت نمی‌شود.

در برنامه‌های مهم تودیع و معارفه گاه افرادی در ردیف اول می‌نشینند که هیچ ارتباطی با برنامه ندارند و اصولا حضور آن‌ها در چنین نشست‌هایی ضرورت ندارد.

در برنامه‌های این چنینی در استان ما اصولا هیچ جایگاهی برای خبرنگاران در نظر گرفته نمی‌شود و خبرنگار باید با زور و همت عالی خود جایی و گوشه‌ای برای انعکاس برنامه پیدا کند.

برنامه‌ها را در سالن‌هایی برگزار می‌کنند که جوابگوی جمعیت نیست و برای مثال در برگزاری یک برنامه که شاید 50 نفر هم حضور نداشته باشند بزرگترین سالن و برای برنامه‌هایی که ممکن است بیش از هزار نفر شرکت کننده داشته باشد کوچکترین سالن را در نظر می‌گیرند.

یکی از برنامه‌هایی که به هیچ وجه سالن تدارک دیده شده در حد و اندازه و قواره آن نیست سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان است که برای مراسم تودیع و معارفه فردا در نظر گرفته شده است.

سالنی که هر چند زیباست و دارای امکانات اما تنها گنجایش کارمندان خود استانداری را دارد و اگر همه کارمندان استانداری بخواهند در این مراسم شرکت کنند دیگر جای خود وزیر کشور هم در آن نیست.

به گزارش فارس, شک نداریم که برنامه فردا نگرانی‌هایی را ایجاد خواهد کرد چرا که این سالن به هیچ وجه گنجایش برگزاری چنین برنامه‌ای را ندارد و به همین خاطر از مسؤولان می‌خواهیم که محل سالن را تا دیر نشده تغییر دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار