در آن چند صباحي كه آن خطيب تاج بسر در تلاش بود براي دريافت مقام در وزارت خانه ها؛و جلساتي را بر اين مبنا بنا مي نهاد ؛ با مضمون "محرمانه!" ؛ امير كبيرى ميكوشيد براي دعوت كردن وزرا به ديارش و در تكاپوي اين بود كه هفته دولت را هفته اي براي آبادي و خوشحالي ملت شريف استانش رقم بزند.
کد خبر: ۴۹۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 16 September 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بسمه تعالى

چه گويم از گندم نما هاي جو فروش
چه گويم از كساني كه منتخب ملت بوده اند ولي در سدد اينند كه منتخب خانه ملت شوند...
از كساني كه در كوشش جلسات محرمانه اند براي مقام دريغ از كاري براي مردمي كه او را منتخب خويش دانستند...
از کسانی که بجای جان دادن براى شهر به آن جلا میدادند تا عکسی زیباتر از خویش داشت باشند...
در آن چند صباحي كه آن خطيب تاج بسر در تلاش بود براي دريافت مقام در وزارت خانه ها؛و جلساتي را بر اين مبنا بنا مينهاد ؛ با مضمون "محرمانه!" ؛ امير كبيرى ميكوشيد براي دعوت كردن وزرا به ديارش و در تكاپوي اين بود كه هفته دولت را هفته اي براي آبادي و خوشحالي ملت شريف استانش رقم بزند.
وقتي كه تاج بسر در زير پست هاي ياورش مينوشت "{ياورِ جان} ول كن معلومه دنبال چي هستن" و در تلاش براي سهم خويش بود و جلساتي محرمانه بنا مينهادند ؛ مردماني بودند،كه در آن گرما و هواي بالاي٤٠درجه مورد اصابت گلوله نامرداني قرار ميگرفتند كه بر اثر بي كفايتي مسئولين پاريس كوچولويشان اتفاق مي افتاد و يا قمه كشيدن و مجروح كردن رئيسى به دست ارازل و اوباش كه باز هم ندايي از بي كفايتي مسئولين اين شهر و ديار را گوشزد ميكند...

به قلم اريس طهمورثى
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
اقای تاجگردون افکارعمومی به شدت علیه شماست چه برنامه ای براشون داریدقربان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار