لطفاً بفرمایید اگر جناب دکتر احمدی فردی توانمند بودند و یا هستند چرا پس از مجلس نهم نتوانستند اعتماد مردم شهرستان کوچکی در استان ایلام را برای ورود به مجلس دهم کسب کنند؟
کد خبر: ۴۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 17 September 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید. 
چند سؤال از مجمع نمایندگان استان در خصوص تعیین استاندار کهگیلویه و بویراحمد
پس از استقرار دولت دوازدهم تعدادی از استانداران عوض و تعدادی هم جابجا شدند و همانطور که پیش بینی می شد یکی از آن استان ها هم استان کهگیلویه و بویراحمد بود؛ گویی که عمده مشکل استان و شاید تنها مشکل استان ما، استاندار بود که می بایست عوض می شد ولی این اتفاق باعث ایجاد سؤالاتی شده که می باست مجمع نمایندگان استان به آن ها پاسخ دهند:
جناب آقایان زارعی، تاجگردون و هاشمی(نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی)!
1-لطفاً بفرمایید اگر هیأت محترم دولت از عملکرد جناب خادمی راضی بودند و تراز کاری ایشان مثبت بوده که با انتصاب ایشان -به فرمایش شما بزرگواران ارتقاء ایشان- به سمت استانداری استان لرستان، این موضوع تأیید می شود چه ضرورت و مصلحتی بر رفتن ایشان از استان بود؟ آیا پذیرش وی توسط مجمع نمایندگان استان لرستان، که برای استان لرستان یک غیر بومی محسوب می شود غیر از این است که مجمع نمایندگان استان لرستان علاوه بر توانمندی ایشان به این نتیجه رسیدند که ایشان در استان کهگیلویه و بویراحمد تجربه لازم و کافی را کسب نموده و حالا می تواند تجربیات خود را در استان لرستان به کار ببندد. اگر غیر از این است لطفاً پاسخ مستدل خود را ارائه فرمایید؟
2-هر سه بزرگوار در کورس اعلام و اثبات دوستی خود با جناب دکتر احمدی هستید و به هر نحوی سعی در اثبات این دوستی دارید. حال سؤال این است که انتخاب استاندار بر اساس دوستی و رفاقت است یا بر اساس شاخص های مدیریتی و اجرایی و توانمندی های فردی؟ و آیا این رقابت شما در اثبات این دوستی آسیب های جدی به دنبال نخواهد داشت؟ ضمناً لطف نموده بخشی از سوابق اجرایی دکتر احمدی را برای امثال بنده تبیین نمایید؟
3-لطفاً بفرمایید اگر جناب دکتر احمدی فردی توانمند بودند و یا هستند چرا پس از مجلس نهم نتوانستند اعتماد مردم شهرستان کوچکی در استان ایلام را برای ورود به مجلس دهم کسب کنند؟ برای امثال بنده جواب روشن است ولی شما اگر پاسخ دیگری برای این رفوزدگی دارید بفرمایید؟
4-میزان شناخت دکتر احمدی از استان ما چقدر است؟ آیا حداقل یکسال زمان برای شناخت ایشان از استان لازم نیست؟ آیا اگر استان ما محل کسب تجربه و سکوی پرتاب افراد است-چنانچه برای دوستی و خادمی بود- بهتر نبود یکی از مدیران و نخبگانی چون غریب پور، بهرامی،مندنی پور و...به سمت استاندار انتخاب می شدند که هم شناخت کافی از استان و مصائب و مسائل آن داشتند و هم ما یک مدیر در طراز استاندار معرفی می کردیم؟ آیا شما یک فرصت تاریخی را برای کادرسازی و پرورش مدیران بومی از دست ندادید؟ تاکی استان ما باید محل کارآموزی و تجربه اندوزی غیر بومیان باشد؟ آیا باید تاوان لطف و کمک ایشان را برای ریاست یکی از نمایندگان بر کمیسیونی را مردم بردبار و ساده استان بدهند؟
5-به عنوان آخرین سؤال، مکانیزم و ملاک های انتخاب استاندار جدید را برای موکلان خود که حق آن هاست تشریح و تبیین بفرمایید؟
باشد که در انتخابتان مسائل پشت پرده دیگری نباشد.
جواد فروغی فر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار