کد خبر: ۴۹۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵ 17 September 2017
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
 رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. 


یادواره ی سه شهید والامقام روستای کلات دشمن زیاری برگزار شد


عصر شنبه 25شهریورماه یادواره ی سه شهید والامقام روستای کلات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه،معاون محترم جهاد کشاورزی شهرستان ،مسول بازرسی و فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه،سبز پوشان سپاه پاسداران ،کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار روستاهای اطراف در مسجد صاحب الزمان عج این روستا برگزار شد.
 در این یادواره سید شکرالله واهبی زاده از فرماندهان سپاه در زمان جنگ و مدافع حرم در مورد مقام شهید و شهادت به ایراد سخنرانی پرداخت. همچنین در پایان این یادواره از طرف ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده ی سه شهید والامقام رخ ، ابراهیمی زاده و روزبه تجلیل و لوح سپاس اهدا شد./راک نیوز


برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی تأمین اجتماعی در دهدشت


 به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، همایش پیاده‌روی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر دهدشت برگزار شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در بازنشستگان و نشانه‌ی توجه ویژه‌ی سازمان تأمین اجتماعی به‌سلامت آنان دانست و گفت: بازنشستگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سلامت و نشاط آنان باید همواره موردتوجه قرار گیرد.عباس نورمحمدی افزود: بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور داشته و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته‌اند و تجربه و تدبیر آنان می‌تواند به‌عنوان پشتوانه، چراغ راه و تکیه‌گاه نسل جوان امروز و فردای کشور قرار گیرد.
وی گفت: برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران باهدف تجلیل از نقش آنان و قدردانی از سال‌ها تلاش و فعالیت بازنشستگان در عرصه‌های گوناگون صورت می‌گیرد و امیدواریم این حرکت به‌عنوان سنتی نیکو، در آینده نیز استمرار یابد.
در این همایش بازنشستگان و مستمری ‌بگیران نمونه‌ی تأمین اجتماعی استان معرفی و از آنان تقدیر شد.
 هم‌چنین به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این همایش به‌ قید قرعه جوایزی اهدا شد./کبنانیوز

  

پایان عملیات نصب روشنایی ورودی شهرهای چرام و دهدشت


ورودی شهرها و ساماندهی آن ، یکی از الزامات مدیریت در مبلمان شهری میباشد که میتواند با تاثیر مثبت در زیبایی ورودی ها؛ پارامتر موثری برای کاهش ترافیک و کم کردن تصادفات ورودی ها، نمودبارز تلاش مدیران و رفاه شهروندان یک جامعه باشد.
در ماههای اخیر شاهدتلاش جمعی مدیران استانی و شهرستانی جهت ساماندهی به ورودی های شهرستان کهگیلویه بوده ایم.
 دهدشت با دارا بودن چهار ورودی حساس بهبهان..دهدشت؛ طولیان..دهدشت؛ سوق و جاده ی جدید اصفهان به دهدشت و چرام به دهدشت؛ تنها شهرستان با چهار ورودی حساس در استان میباشد.
ورودی های حساس و شریانی که باعث کشته شدن همشهریانمان شده بود به معضلی تبدیل میشد خوف آور و کابوس مانند.
در ورودی چرام به دهدشت بالغ به یازده مورد تصادف منجر به فوت داشته ایم.
با همت فرماندار کهگیلویه و استاندار وقت(خادمی )و مدیرکل راه و شهرسازی استان( فدائی) از شهریور ۹۴ تلاشهایی آغاز گردید که در ادامه با همکاری نهادهای مسئول با تعیین دو پیمانکار از طرف اداره ی راه و شهرسازی و مدیریت راهداری ورودی حمل و نقل جاده ای ، آغاز ساخت این پروژه مصوب گردید.
در ابتدای سال نود و شش با همت نماینده ی کهگیلویه، علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و پوزش فرماندار دهدشت و تلاش های جهادی مدیران استانی و شهرستانی خانپایه،تارم و ماهیاری فاز اول این ورودی به طول دو کیلومتر و در فاز دوم یک کیلومتر( تا مرکز فنی و حرفه ای) به تعداد ۵۴ تیر روشنایی و بلوار کشی و خاکریزی و با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات راهداری، نصب و راه اندازی شده است.
مدیر شرکت آرمین سازه ی کهگیلویه مجری این طرح، ضمن توضیحاتی در خصوص مسائل فنی این پروژه از مسولان محترم درخواست داشتند تا ضمن مساعدت بیشتر جهت اتمام طرح مذکور نسبت به تامین دویست میلیون تومان، اعتبار لازم جهت تکمیل کابل مورد نیاز و بهره برداری کامل از این طرح تقاضای مساعدت لازم را داشتند./فانوس زاگرس 


تنظیم کننده؛ سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار