هاشمی‌پور: این استان بویژه شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه کهگیلویه٬ بهمئی، چرام و لنده در ردیف استان‌ها و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته بوده که همچنان در مسائل زیرساختی و اولیه با اشکالات جدی و اساسی روبه‌رو است.
کد خبر: ۴۹۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 17 September 2017
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت انصاف و عدالت در برنامه ریزی مالی با رعایت اولویت‌ها شد و گفت: واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب بر اساس اصل شایسته سالاری و انقلابی بودن در سرلوحه کار مدیر ارشد استان باشد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ذخایر و منابع متعدد خدادادی و طبیعی در زمینه‌های مختلف نفت و گاز٬ آب، معادن٬ جنگل، زمین حاصل‌خیز٬ جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و از طرفی نیروی انسانی متخصص و متعهد است.

وی عنوان کرد: لازمه برنامه‌ریزی مدون برای توسعه٬ شناخت کامل و کافی از عرصه‌های مختلف سیاسی٬ فرهنگی٬ اقتصادی و اجتماعی بوده و خوشبختانه راه‌های رسیدن به این منظور وجود دارد که مستلزم اعمال دقت٬ رعایت ظرافت، داشتن حساسیت٬ پرهیز از افراط و تفریط و دوری از افرادی است که با تنگ نظری و سیاست زدگی، نظام، انقلاب و رهبری دغدغه و اولویت آنان نیست.

هاشمی‌پور ابراز کرد: این استان بویژه شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه کهگیلویه٬ بهمئی، چرام و لنده در ردیف استان‌ها و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته بوده که همچنان در مسائل زیرساختی و اولیه با اشکالات جدی و اساسی روبه‌رو است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان مباحث فرهنگی مورد بی‌مهری بوده و انتظار می‌رود مورد توجه ویژه قرار گیرند ادامه داد: جاده پاتاوه - دهدشت به عنوان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 73 هنوز عملیات اجرایی این پروژه ادامه داد که انتظار می‌رود مدیریت جدید استان برای به سرانجام رساندن این پروژه در کمترین زمان ممکن تلاش کند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت انصاف و عدالت در برنامه‌ریزی مالی با رعایت اولویت‌ها شد و افزود: واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب بر اساس اصل شایسته سالاری و انقلابی بودن در سرلوحه کار مدیر ارشد استان باشد.

هاشمی‌پور تاکید کرد: یکی از راهبردهای مجمع نمایندگان و استاندار سابق دعوت از مسئولان کشوری و لشکری به منظور توسعه و گرهگشایی از مشکلات مردم بوده که امیدوارم با توکل برخدا و همفکری تداوم داشته و برنامه‌ریزی بهتری انجام گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات بویژه در بخش صنایع و معادن که امیدواری و آینده روشنی را در مردم به‌وجود آورده ورود مجامع خیریه، سرمایه گذاران و هلدینگ‌های وابسته به دولت بوده که مجدانه تقاضا دارم تدابیر و برنامه‌ریزی لازم برای ادامه و عملیاتی شدن مصوبات اتخاذ شود.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه با وجود تأکید رئیس جمهور، برخی مصوبات سفر اخیر وی به استان کهگیلویه و بویراحمد بلاتکلیف هستند گفت: انتظار می‌رود پیگیری و رایزنی لازم برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: انتظار می‌رود سفرهای منطقه‌ای و شهرستانی به‌صورت میدانی در دستور کار استاندار جدید قرار بگیرد تا با نظارت و پیگیری جدی٬ پروژههایی که در توسعه استان مؤثر بوده فعال‌تر و مردم مطابق برنامه زمانبندی از وجود و برکات این پروژه‌های بهره‌مند شوند.

برچسب ها: عدل هاشمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار