در حال حاضر بخشدار بخش مرکزی در ممبی جهت رفع مشکلات و نیازهای مردم 3 روز در هفته در بخشداری ممبی حضور دارد ! که در این میان با سه مقوله نادر مواجه خواهیم شد.
کد خبر: ۴۹۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 17 September 2017
وضعیت بخشداری ممبی در شهرستان بهمئی یکی از عجیب ترین اتفاقاتی است که در زیر مجموعه های دولت وجود دارد ! چرا که این بخشداری با تناقضات عجیب موجودیتی روبرو است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شوراهای اسلامی ممبی ، با ارسال مطلبی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان وضعیت بخشداری این بخش سئوالاتی را از استاندار جدید مطح کرده است.
متن یادداشت ارسالی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هو معکم اینما کنتم.
هرکجا باشید خدا با شماست.
جناب آقای دکتر احمدی؛استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد. حضور حضرت عالی را به استان کهگیلویه وبویراحمد گرامی میداریم.
اما جناب آقای دکتر احمدی؛در این استان؛در شهرستان بهمئی؛در منطقه ممبی؛بخشداریی وجود دارد به نام بخشداری ممبی که این بخشداری در سال 1389 توسط استانداری استان افتتاح گردیده و اولین بخشدار با امضای آقای وزیر وقت به نام بخش ممبی امضاء و ابلاغ شده که اسناد موجود است.
بعد از مدتی ثابت شده که ممبی در تقسیمات کشوری دهستانی است زیر مجموعه بخش بهمئی گرمسیری به مرکزیت سرآسیاب یوسفی ! و در حال حاضر بخشدار بخش مرکزی در ممبی جهت رفع مشکلات و نیازهای مردم 3 روز در هفته در بخشداری ممبی حضور دارد ! که در این میان با سه مقوله نادر مواجه خواهیم شد.
1_ ممبی دارای بخشداری و با تابلوی وزارت کشور
2_ ممبی ؛در تقسیمات کشوری دهستانی است زیر مجموعه بخش بهمئی گرمسیری به مرکزیت سرآسیاب
3_بخشداری که در ممبی مشغول خدمات رسانی است بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی است و امورات اداری این بخش زیر نظر بخش مرکزی است.!!!!
حال ممبی جزء کدام گزینه است.....
الف: ممبی؛ بخش مستقلی است( )
ب:ممبی؛ دهستانی از سرآسیاب یوسفی است( )
ج:ممبی ؛دهستانی از بخش مرکزی است.
امیداست حضرت عالی ؛در اولین سفر استانی از نزدیک با واقعیت موجود آشنا شوی و نسبت به رفع این مشکل ؛اقدام اساسی صورت پذیرد.
(شوراهای اسلامی ممبی؛شورای بخش مرکزی )
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پورمقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
با سلام اگه واقعیت را بخواهید بر اساس قانون گزینه ب درست است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار