خبرفوری از کهگیلویه
شهردار جدید شهر سوق بعد از درگیری و کتک کاری اعضا شورای شهر و با وساطت فرماندار و به رغم اختلافات انتخاب شد.
کد خبر: ۴۹۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 17 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، از گذشت قریب به یکماه از آغاز بکار شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و انتخاب شهرداران، شورای شهر سوق که از ۳ عضو از سادات و ۲ عضو از غیر سادات می باشد بدلیل اختلافات شدید در بین اعضا نتوانسته بود شهردار منتخب را انتخاب که این مهم در طول ماه اخیر باعث اخلال در روند امورات شهر و شهرداری،دخالت افرادی خارج از شورا در تصمیم گیری امر شهرداری و پر
رنگ تر شدن اختلاف بین اعضا شد.
این روند ادامه داشت تا اینکه دیروز همزمان با معرفی استاندار جدید در صحن شورای شهر سوق و در جلسه انتخاب شهردار درگیری شدید و غیراخلاقی بین دو عضو در گرفت تا جایی که کار به شکایت و ورود نیروی انتظامی بخش سوق به این موضوع شد.
بنا به گزارش یک منبع آگاه از سوق پس از اینکه یک تن از اعضای شورا به نشانه اعتراض به نحوه انتخاب شهردار از امضاء صورتجلسه امتناع نمود عضو دیگر شورا با وی به بحث،جدل و گفت و شنود پرداخته سپس با هم درگیری فیزیکی پیدا نموده اند.
این درگیری منجر به پاره کردن صورتجلسه انتخاب شهردار توسط یکی ازاعضای شورای شهر سوق شد و کار به ورود نیروی های انتظامی کشید تا از همین اول انتخاب شهردار با حاشیه و بداخلاقی همراه باشد.
این حرکت نادرست شورای شهر سوق در روز انتصاب استاندار جدید می تواند دید منفی علی محمد احمدی استاندار استان نسبت به شهر سوق و شورا را بهمراه داشته باشد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس سرانجام امروز یکشنبه 26 شهریورماه با حضور فرماندار و به رغم مخالفت شدید یکی از اعضا و اعتراض نسبت به گزینه نهایی،عیسی غندی با کسب سه رأی موافق، یک رأی ممتنع و یک رأی مخالف بر کرسی مدیریت شهر سوق نشست.

عیسی غندی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد،سابقه چهار سال عضویت در شورای سوق و 2 سال ریاست شورای شهرستان کهگیلویه را در کارنامه پارلمان محلی خود دارد.
عیسی غندی همچنین عضو هیئت مدیره  تاکسیرانی و حمل و نقل دهدشت،15 سال سابقه کار در شهرداری که مدت 10 ماه به عنوان معاون شهردار دهدشت بود و 15 سال کارشناس رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
تدریس در دانشگاه پیام نور از سال 89 تا کنون از سوابق علمی عیسی غندی است.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار