استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تکریم و معارفه استانداران با حضور وزیر کشور تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۹۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 17 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام تقدیر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خطاب به اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران،جانبازان، مسئولان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، نیروهای امنیتی،نظامی و انتظامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس و ستایش خداوند بزرگ و بلند مرتبه را که بار دیگر فرصت خدمت و تلاش در گوشه ای دیگر از این سرزمین مقدس را به اینجانب ارزانی داشته و مهمتر آنکه این بار نیز حضور در یکی از استانهای زاگرس نشین و جنوبی با مردمانی شریف، نجیب و سلحشور مقدر شده است.
استان زرخیز و سرشار از منابع عظیم طبیعی و انسانی کهگیلویه و بویراحمد همواره در مقاطع حساس و دوران مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی حماسه ساز شد وهمواره خوش درخشید.
بی شک باید حضور حماسی و مدبرانه مردمان این دیار در همه میادین و عرصه ها را که همواره همچون گوهری درخشان بر تارک میهن اسلامی می درخشد و نشان از خرد ورزی و آگاهی غیور مردان و مردان و زنان با بصیرت این دیار دارد و تحقق واقعی حکومت مردم سالاری دینی را به منصه ظهور می رساند، به فال نیک گرفت و بر آن صحه گذاشت و به عنوان حرکتی رو به جلو از آن یاد کرد.
پس از رای اعتماد هیات محترم دولت به اینجانب و واگذاری مسئولیت خطیر و سنگین نماینده ارشد دولت در استان، بر خود واجب و لازم می دانم تا با بهره مندی از همه توان و ظرفیتهای معنوی، علمی و ارتباطی خود زمینه رشد و تعالی این منطقه و توسعه همه جانبه آن را فراهم نموده و در این راه مقدس از هیچ تلاشی و همتی دریغ نکنم.
در نهایت بر اساس حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" بر خود لازم می دانم از همه مردم قدر شناس و فهیم استان،نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، دستگاه قضایی،صداوسیما، اعضای شورای تامین ، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات به ویژه امام جمعه محترم یاسوج ، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی اصحاب رسانه و خبرنگاران که در روز مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید حضور داشته‌اند و با حضور ارزشمند خود برگ زرین دیگری را رقم زدند کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم .
از خداوند بزرگ توفیق روز افزون همه عزیزان و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در همه عرصه ها را خواهانم و امیدوارم بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت تدبیر و امید هر روز بیش از پیش در راه خدمات رسانی صادقانه و بی منت به مردم قدر شناس استانمان موفق و موید بوده و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

و من الله توفیق

علی محمد احمدی/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار