فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از متفاوت بودن برنامه های هفته دفاع مقدس امسال به دلیل تقارن این ایام با ایام ماه محرم و بازگشایی مدارس خبرداد.
کد خبر: ۴۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ 18 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سعید برومند زاده تصریح کرد: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت زنگ مقاومت در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس در یکی از مدارس به صورت نمادین نواخته خواهد شد.
وی، با اشاره به همزمانی این هفته با ایام ماه محرم، گفت: محافل انس با قرآن و اجرای تعزیه از جمله ویژه برنامه‌های متناسب با این ایام است.برومند زاده بیان کرد: تجدید بیعت با شهیدان،رژه خودرویی،سرکشی از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری یادواره‌ها و اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
وی با اشاره به حضور تیپ ۴۸ فتح در رژه هفته دفاع مقدس در سال گذشته، گفت: امسال رژه خودرویی با حضور مسؤولان شهرستان برگزار خواهد شد.
برومند زاده خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس به ریاست فرماندار برگزار و برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام شد.
برومند زاده در پایان گفت:طی هفته دفاع مقدس ۵۹ مورد برنامه در قالب ۳۵ عنوان در دهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان برگزار می‌شود./صدای جنوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار