کد خبر: ۴۹۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 18 September 2017
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی بیش از ۷ هزار معتاد در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

سید ناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: اعتیاد در بین زنان این استان با توجه به شرایط فرهنگی استان از درصد کمی برخوردار بوده به طوری که در سطح کشور بین 9 تا 10 درصد معتادان زن هستند در حالی که در این استان زنان کمتر از 5 درصد معتادان را تشکیل می‌دهند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در عرصه مبارزه با مواد مخدر اقدامات برجسته‌ای انجام داده و در این عرصه و در حوزه عملکرد سال گذشته از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری استان برتر کشور شناخته شد.

وی افزود: جلسات این حوزه به صورت مطلوب برگزار شده و به صورت هدفمند به موارد مهم در زمینه اعتیاد پرداخته شده و در راستای برنامه‌های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثری صورت گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در استان در راستای سیاست‌های ابلاغی و پیشگیری از اعتیاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در تمام بخش‌های استان اقدامات خوبی صورت گرفته بطوری‌که این امر تا عمق روستاها دنبال شده است.

رضایی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری در زمینه مقابله با اعتیاد و اجتماعی کردن آن افزود: این استان در حوزه صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر جز استان‌های برتر کشور بوده و در این زمینه تاکنون توانسته برنامه‌های مفیدی اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار