کد خبر: ۴۹۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 18 September 2017
علی محمد احمدی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد او قبل از این نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی بود و در انتخابات مجلس دهم نیز نتوانست برای بار دو به مجلس راه یابد.
به گزارش کبنا، خبرگزاری مهر نتیجه انتخابات دهم مجلس را اینگونه اعلام کرد؛ رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نتیجه‌ انتخابات را در دو حوزه انتخابیه‌ ایلام و دهلران اعلام کرد.
حسین کلانتری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله‌ دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه‌ ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول از مجموع ۱۶۸ هزار و ۶۴۵ رای ماخوذه با ۱۶۵ هزار و ۲۸۹ رای صحیح، جلال میرزایی ۶۲ هزار و ۲۳۱ رأی، سلام امینی ۶۱ هزار و ۳۳۸ رأی، سارا فلاحی ۵۶ هزار و ۵۹ رای و لطیف صادقی ۴۴ هزار و ۵ رای را کسب کردند.
رئیس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در حوزه انتخابیه‌ دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره نیز از مجموع ۹۱ هزار و ۳۷ رأی مأخوذه با ۸۹ هزار و ۷۴۲ رأی صحیح، شادمهر کاظم‌زاده ۵۱ هزار و ۶۰۴ رای و علی‌محمد احمدی ۳۸ هزار و ۱۳۸ رأی به دست آوردند.
وی تصریح کرد: به این ترتیب جلال میرزایی و سلام امینی به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه‌ ایلام،ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول و شادمهر کاظم‌زاده به عنوان نماینده حوزه‌ دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره راهی بهارستان شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
این گونه بنویسید تا هم استانی هایمان بدانند :
« رئیس سابق ستاد انتخاباتی قالیباف ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد. »
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار