یادداشتی متفاوت
آمريكاييان ساكن شهر زيرين و يادگاران مسئولين ، از زمان هاى ديرين ، يعنى سوسك هاى ساكن خط فاضلاب ياسوج ، سر از دولتسراى خويش بيرون آوردند و فرياد كمبود جاى خويش را ، سر دادند.
کد خبر: ۴۹۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 18 September 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بسمه تعالى
شهر زيرين ياسوج ، شهرآمريكايى نشينان

زمانى بود كه منطقه دولت آباد ياسوج همچون اسمش از آبادانى بلند آوازه اى برخوردار بود به طرزى كه ، كسانى بودند كه از مناطق دور دسترس مى آمدند و به سكنه اين منطقه خوش نشين گاه ملحق ميشدند.
مدتها گذشت...
مسئولينى آمدند و رفتند...
تا كه قلم روزگار را به گونه به دست گرفتند و نوشتند ، كه تصفيه خانه ى فاضلاب شهرى ، شهر ياسوج را به زمين هاى پايين دست دولت آباد كشاندند و آن را علمى نشاندند؛نا پسند.
پس ز نشاندن اين علم
همه با خود پنداشتند كه به فاضلاب شهرى وصل خواهند شد و از شر حلقه حلقه هاى چاه هاى خانه شان خلاص خواهند شد و صداى ماشين هاى تخليه چاه را تا ابد به خاطره ها خواهند سپرد؛غافل از اينكه كسانى بر سر بيرق شهر بودند كه پهنا و سنگينى رگون گردنشان اجازه عبور و مرور زياد را در باب كشاندن ماشين هاى تخليه چاه را به آنها نميداد ؛ كه مسئولين زحمت كش و متفكر شهر ياسوج بالاخره به اين نتيجه رسيدند كه آن بالا نشينان نامدار از مردم مظلومى كه در معرض عواقب بد اين تصفيه خانه قرار دارند با ارزش تر و با اهميت ترند.
تا كه به جايى رسيد اين اهميت ها و ارزش ها كه كاشانه داران خيابان هاى سى مترى شهداى دولت آباد و همچنين سكنه ورودى شهرك امام على(ع) تا به امروز هيچيك رنگ و لعابى از فاضلاب شهرى را به خانه هاى خويش نديده و اجازه وصل فاضلاب خانه هاى خود را به آن ندارند.
كه امروز٢٦شهريور٩٦ آمريكاييان ساكن شهر زيرين و يادگاران مسئولين ، از زمان هاى ديرين يعنى  سوسك هاى ساكن خط فاضلاب ياسوج سر از دولتسراى خويش بيرون آوردند و فرياد كمبود جاى خويش را سر دادند.
كه قربانيان اين مجازات شهرى كسى نيست جز مردمانى كه ساليانى دراز ، از مرحمت مسئولين ، از اين نعمت بى بهره بوده اند و اينك بايد بار رگ ستبران را نيز به دوش بكشند.
اميد است ؛ بزرگواران و افسار بدستان استان ، فكرى به حال مردم مظلوم و بى حصِگان اين منطقه{دولت آباد و شهرك امام على} كنند و دست ايشان را به جد گيرند و از معضلات نجات دهند!  تا كه هم با چوب بركت بر آبادانى شهر بتازند و هم بر احترام و اعتبار خويش ، در بينابين تبعه اين مناطق بيفزايند.

با عرض ادب و احترام
حسين على پور
تصاویر ارسالی مخاطب



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
افسار طنابی است که برای کنترل حیوانات باربر استفاده میشه و برای جامعه از آن استفاوه نمیشه و بجاش میشه گفت مسئولین امر و غیره
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بسیار زیبا .. ولی کو گوش شنوا
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
جدي من هميشه به اين فكر ميكنم شهر هاي ديگه ساكنين اوليه از شرايط فوقالعاده اي برخوردارند اما ياسوج برعكس همه جاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار