با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه
جلسه کار گروه ماده 18 ساماندهی سرویس دانش آموزی با حضور اعضای کار گروه در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 18 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این جلسه به توضیح آیین نامه حمل ونقل دانش آموزی پرداخت وگفت : این آیین نامه بسیاری از موانع ومشکلات را مرتفع نموده است و اولیای دانش آموزان دغدغه کمتری نسبت به مسایل رفت و آمد فرزندان خود خواهند داشت.
وی افزود : همه دستگاهها و نهاد های اجرایی باید نگاه مسئولانه در جریان سرویس دهی مدارس داشته باشند زیرا با دانش آموزان سر و کار دارند.
فروزان خاطر نشان کرد :تامین امنیت جابجایی دانش‌آموزان و توجه به رویکردهای تربیتی در کنار آرامش خانواده‌ها مهمترین رویکرد ساماندهی ناوگان حمل و نقل مدارس است که در سایه مدیریت مطلوب از چشم انداز خوبی برخوردار است.
 وی اظهار داشت: توجه جدی به مسائل تربیتی سرویس‌های مدارس قطعا موجب استقبال بیشتر خانواده خواهد شد، چرا که خانواده‌ها برای تامین هر چه بیشتر امنیت اخلاقی فرزندان خود حاضر به همکاری همه جانبه در این راستا هستند.
 وی اذعان داشت : نگاه آموزش و پرورش به سرویس های دارای مجوز جابجایی دانش آموزان مدارس بر این است که این سرویس‌ها صرفا یک وسیله ایاب و ذهاب برای دانش آموزان نیستند و در برنامه‌های آموزش و پرورش نقش موثری دارد.
بر اساس گزارش خبرنگار تابناک در این نشست کرایه سرویس عمومی و سواری های شخصی برای سال تحصیلی 97- 96 به تصویب رسید و نحوه انعقاد قرارداد با شرکت های حمل و نقل به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
در ادامه جلسه سید داوود موسویان کار شناس انجمن اولیاء و مربیان گزارشی از سرویس دهی سال گذشته ارائه داد و از عملکرد خوب و شایسته کار گروه و شرکتهای حمل ونقل تقدیر کرد. 
افزایش 10درصد نرخ سرویس دهی، تهیه برچسب ،داشتن مجوز ،داشتن معاینه فنی ، ظرفیت خودرو از مصوبات این جلسه بود که پس از بحث و گفتگو مورد تایید کار گروه قرار گرفت.



خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار