رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد :این اردو در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و امیر حسین محمدی بعنوان تنها کشتی گیر استان دراین اردو حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کهگیلویه وبویراحمد ،سلیمانی رئیس هیئت کشتی استان از حضور کشتی گیر نونهالان استان دراردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور خبر داد.

علی سلیمانی رئیس هیئت کشتی استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت :اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور از 2 لغایت 7مهرماه به میزبانی استان خوزستان و در شهر شوش دانیال برگزار خواهد شد و امیر حسین محمدی کشتی گیر ملی پوش هم استانی از سوی فدراسیون کشتی به این اردو دعوت شده است.

کشتی گیر نونهالان استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور

سلیمانی افزود:این اردو در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و امیر حسین محمدی بعنوان تنها کشتی گیر استان دراین اردو حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت کشتی استان حضور ملی پوشان در اردوهای تیم های ملی را زمینه رشد و شکوفایی و ارتقای و ایجاد شور و نشاط بین کشتی گیران دانست و اظهار امیدواری کرد این کشتی گیر بتواند با درخشش در این اردو ،عضو ثابت تیم ملی کشتی نونهالان کشور در مسابقات آسیایی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار