کد خبر: ۴۹۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 19 September 2017
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تایید خبر بکارگیری بیش از ۳۰ نفر نیروی شرکتی در روزهای آخرمدیریت شهردار سابق گفت: پیگیر اخراج استخدام‌های روزهای آخر شهردار سابق یاسوج هستیم.

عبدالکریم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در روزهای آخر فعالیت شهردار دور چهارم شهر یاسوج بیش از 30 نیروی شرکتی در این نهاد عمومی بدون ضابطه و تنها با رابطه بکار گرفته شده که پیگیر اخراج آنان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استخدام‌های رابطه‌ای در شهرداری یاسوج ربطی به دوران سرپرست نداشته بلکه در روزهای آخر فعالیت شهردار سابق انجام شد، عنوان کرد: طی مکاتبه‌ای با سرپرست شهرداری یاسوج خواستار اعلام اسامی استخدام‌های فله‌ای شده‌ام که هنوز جواب نداده‌اند.

عزیزی هرگونه بکارگیری در شهرداری‌های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد بدون برگزاری آزمون ممنوع است، ابراز کرد: برخی از شهرداران استان از جمله پاتاوه به دلیل استخدام‌های بدون ضابطه به تخلفات معرفی شده‌اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به طور حتم صورتجلسه تحویل به شهردار جدید با صورتجلسه آغاز بکار شهردار سابق تطبیق داده می‌شود و هر گونه استخدام رابطه‌ای و بدون آزمون تعیین تکلیف می‌شود.

عزیزی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که آیا صحت دارد شهردار سابق یاسوج و دو عضو شورای شهر در سازمان بازرسی پرونده مهمی دارند، افزود: اکثر شهرداری‌ها در سازمان بازرسی به دلیل برخی تخلفات پرونده دارند و اجازه دهید در زمینه تخلفات گسترده برخی شهرداران بعد از اتمام مراحل قانونی توسط سازمان بازرسی اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار