استاندار در لرستان
سید موسی خادمی: از امروز یک لر لرستانی هستم و تمام توان و تجربه‌ها و هر چه که دارم را در اختیار این استان قرار می‌دهم.
کد خبر: ۴۹۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 19 September 2017
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد که از دیروز به عنوان استاندار جدید لرستان حکم خود را در ادامه سفر وزیر کشور به برخی استان ها دریافت کرده بود در سخنرانی گفت : من امروز یک لرستانی هستم تا از این به بعد از لر بزرگ (کهگیلویه و بویراحمد به لر کوچک(لرستان) تغییر پیدا کند!
سید موسی خادمی استاندار لرستان در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم لرستان که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد عنوان کرد: از امروز یک لر لرستانی هستم و تمام توان و تجربه‌ها و هر چه که دارم را در اختیار این استان قرار می‌دهم.

وی افزود:در راستای توسعه لرستان کارهای خوب بازوند را ادامه می‌دهم و جایگاهی که حق این استان است را ایجاد می‌کنم.

استاندار جدید لرستان گفت:آماده شنیدن پیشنهادها و راهکارها از همه هستم و از آنها استفاده می‌کنم.

خادمی خاطرنشان کرد:عدم استفاده از ظرفیت‌هایی چون نخبگان و نمایندگان کفران نعمت است و باید برای بهبود وضعیت اشتغال و توسعه استان لرستان اقدام شود.

شایان ذکر است در این مراسم حکم انتصاب سیدموسی خادمی به عنوان استاندار لرستان از سوی وزیر کشور به وی داده شد و همچنین از سوی دولت از زحمات هوشنگ بازوند به عنوان استاندار لرستان در چهار سال گذشته تقدیر به عمل آمد.
اولین انتصاب نصیب کهگیلویه و بویراحمدی ها شد
اما خادمی در اولین روز کاری ،شروع به انتخاب تیم کاری خود کرد و مدیر کل دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد را با خود به لرستان برد .
بنا بر این گزارش که ایلنا منتشر کرد ، طی حکمی از سوی سیدمحمد خادمی استاندار لرستان، مدیرکل دفتر استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دفتر وی شد.

موحدپور  بمدت چهارسال مدیرکل دفتر خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی اولین انتصاب خادمی در استان لرستان با شروع کار وی در مسوولیت استاندار بوده است. حال باید دید آیا خادمی در نظر دارد از دیگر اعضای تیم خود در استان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری در لرستان دعوت نماید یا به انتصاب موحدپور بسنده می کند.
تکذیب اولین انتصاب در استانداری لرستان!
 تکذیب خبر تغییر در اداره کل حوزه استانداری لرستان
به موازات انتشار خبر انتصاب موحد پور در خبرگزاری ایلنا، اینبار کانال تلگرامی خبرگزاری وابسته به دولت ، ایرنا ، این خبر را تکذیب کرد ! 
در خبر منتشر شده ی ایرنا آمده است : به گزارش روابط عمومي استانداري لرستان تاكنون هيچ گونه انتصابي در مجموعه استانداري صورت نگرفته است.
اين اداره كل شايعات موجود در فضاهاي مجازي را تكذيب مي کند.
دكتر خادمي استاندار لرستان امروز در آغازين ساعات كاري خود براي تجديد ميثاق با ارمانهاي گرانسنگ شهدا به گلزار شهداي خرم اباد و بعد از آن به ديدار نماينده ولي فقيه در استان رفت و سپس اولين نشست معاونين و فرمانداران را تشكيل داد.
 آئین معارفه سید موسی خادمی استاندار لرستان روز گذشته با حضور وزیر کشور برگزار شد. 

از اولین انتصاب کهگیلویه و بویراحمدی خادمی در لرستان تا تغییر از لر بزرگ به لر کوچک!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار