کد خبر: ۴۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ 19 September 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 تصادف عصر روز سه‌شنبه در جاده‌های برون شهری این استان چهار کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت.

جلال پورانفرد عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این تصادفات در 30 کیلومتری یاسوج واقع در دو راهی جاده تنگ تامرادی 2 کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
به گفته وی این حادثه ساعت حدود 18 امروز در پی واژگونی یک دستگاه پژو 405 رخ داد.
پورانفرد تصریح کرد: یکی از مصدومان این تصادف با بالگرد و مابقی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تصادف دیگری که پیش از این و حدود ساعت 15 امروز رخ داد نیز 2 نفر کشته و چهار تن مصدوم شدند.
به گفته وی این حادثه با برخورد 2 دستگاه سواری در محور' یاسوج- شیراز ' واقع در منطقه تنگ سرخ در 25 کیلومتری یاسوج رخ داد.
پورانفرد عنوان کرد: یکی از مصدومان این حادثه با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافت، یک نفر نیز با آمبولانس هلال احمر سپیدان فارس و 2 تن دیگر از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه دارد که حدود 550 کیلومتر آن راه‌های اصلی و چهار هزار و 500 کیلومتر نیز روستایی است.
اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون 188 نقطه حادثه خیز را در این استان شناسایی کرده که از این تعداد 12 مورد آن بحرانی گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار