شهرستان کهگیلویه؛
جلسه شورای آموزش و پرورش امروز سه شنبه با حضور بخشدار مرکزی، امام جمعه محترم و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضای شورا در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 19 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در ابتدای جلسه سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با ارائه توضیحاتی به وضعیت پروژه های آموزشی و سرویس دهی مدارس جهت بازگشایی بانشاط مدارس در ابتدای مهر ماه پرداخت و خواستار همکاری بیشتر ادارات شد.
فروزان گفت :رسالت آموزش و پرورش، توان بخشیدن به فرد فرد انسان ها در جهت توسعه ی کامل استعدادهای خود و نیز شناخت توانمندی های خلاق خود است و این هدف از سایر اهداف متعالی تر می باشد.
فروزان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و رفت و آمد دانش آموزان خواستار نصب سرعت گیرها در نقاط پرتردد و خط کشی های عابر پیاده در جلوی مدارس شد.
وی روزهای آغازین مدرسه را از جهات مختلف دارای اهمیت توصیف کرد و افزود : ایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان و آشنایی با شخصیت و دیدگاه های دانش آموزان می تواند در روزهای اول مدرسه دانش آموزان را نسبت درس و تحصیل علاقه مند کند. در ادامه ی جلسه بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: ایجاد فضایی با نشاط و طراوت و پویایی برای دانش آموزان وظیفه مهم و اساسی متولیان آموزش می باشد.
 بخشدار مرکزی کهگیلویه با گرامیداشت ایام و تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم گفت: اغلب خانواده ها با مسئله آموزش در مدارس درگیر هستند و با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی دغدغه خانواده ها در این زمینه افزایش می یابد و باید تمهیدات لازم برای ارائه خدمات و فضای مناسب آموزشی صورت گیرد. 
سید شرمت الله حسینی پرور اظهار داشت: دانش آموزان با شور و شوق زیادی به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید میروند و ما وظیفه داریم شرایط مناسب را فراهم سازیم تا دانش آموزان از آغاز فصل علم و دانش بهره کافی را ببرند و خواستار همکاری و همدلی همه مسئولین محترم شهرستان جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش شد.
حسینی پرور درمورد سرویس مدارس و نظارت بر آنان تاکید کرد و گفت: باید سازماندهی شرکت های حمل و نقل و نرخ سرویس مدارس به گونه ای باشد که به خانواده ها خصوصا اقشار ضعیف فشار نیاید .
بخشدار مرکزی گفت: بازگشایی مدارس به عنوان یک موضوع مهم باید فضای نشاط، طراوت و پویایی برای دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند را فراهم کند.
در این جلسه ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت با اشاره به تقارن مناسبت‌های بازگشایی مدارس٬‌ هفته دفاع مقدس و ماه محرم،گفت: مراسم بازگشایی مدارس باید متناسب با ایام ماه محرم باشد و در اجرای آن دقت گردد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس در مهر ماه بیان کرد: ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش، موضوع فوق العاده حساسی بوده و ضرورت همکاری سایر ادارات در به ثمر نشستن این اهداف ، امر مهمی است که باید مد نظر مسئولین محترم ادارات شهرستان قرار گیرد.
امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد : همزمانی هفته دفاع‌مقدس و بازگشایی مدارس فرصت مناسبی است تا سنگرهای علم و عمل زمینه پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی بویژه در زمینه اقتصاد و فرهنگ را رقم بزنند.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار